0

Knihy

Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu

Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu

Autor: Soňa Supeková; Hana Janáková
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer 2015
EAN: 9788074787119

Monografia sa venuje vybraným kultúrnym aspektom medzinárodného marketingu z hľadiska účinkov kultúrnych zmien v priemyselných zmiešaných spoločnostiach v rámci stredoeurópskeho regiónu v posledných rokoch.

čítať viac

Pozreli ste si

Zatiaľ ste si u nás nepozreli iné produkty.

Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Monografia sa venuje vybraným kultúrnym aspektom medzinárodného marketingu z hľadiska účinkov kultúrnych zmien v priemyselných zmiešaných spoločnostiach v rámci stredoeurópskeho regiónu v posledných rokoch. Výsledky skúmania týchto vzťahov poukazujú na skutočnosť, že vo vzťahoch medzi kultúrami, národmi a štátmi došlo v posledných rokoch k významným zmenám vplyvom multikulturalizmu. Monografia predstavuje jeden z prvých ucelených pohľadov na danú oblasť za použitia inovatívnej metódy skúmania. Zameranie na priemyselné zmiešané spoločnosti prekrýva biele miesta v oblasti výskumu danej problematiky. Výsledky výskumu možno ďalej rozvíjať a dopĺňať, čo môže pomocť vybraným priemyselným zmiešaným spoločnostiam zmeniť ich systém fungovania v prospech ich ekonomickej úspešnosti a stability.

VYDAVATEĽSTVO Wolters Kluwer
ROK VYDANIA 2015
ISBN 978-80-7478-711-9
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 168
VÄZBA mäkká
ROZMER 210 × 150 × 12 mm
HMOTNOSŤ 227 g

Ďalšie tituly od autora Soňa Supeková; Hana Janáková

V ponuke nie sú žiadne daľšie diela tohto autora.