0

Knihy

Etnocentricky zamerané marketingové stratégie

Etnocentricky zamerané marketingové stratégie

Autor: kolektív
Vydavateľstvo: Belianum 2017
EAN: 9788055712031

Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom krajiny pôvodu produktu na jeho výber.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Femina Sapiens: Dejiny evolúcie človeka zamerané na ženy

Femina Sapiens: Dejiny evolúcie človeka zamerané na ženy

Yustos, Diego Rodríguez Robredo Marta

LINGEA, s.r.o. 2024 13,41 €
Marketingové myšlení

Marketingové myšlení

Peter Matisko

Matisko Peter 2020 19,20 €
Dostupnosť:
Dodanie 1 až 7 dní

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

19,71 € Bežná cena 21,42 €
 

Viac o knihe

Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom krajiny pôvodu produktu na jeho výber. Jadro výskumu prezentuje výsledky získané pomocou metódy CETSCALE, aplikovanej na slovenské podmienky. Na základe toho autori prezentujú návrhy a odporúčania zamerané na tvorbu marketingových stratégií podnikov s akcentom na etnocentrické správanie spotrebiteľov, výsledkom ktorého bude vyššia preferencia domácich produktov.

VYDAVATEĽSTVO Belianum
ROK VYDANIA 2017
ISBN 978-80-557-1203-1
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 246
VÄZBA mäkká
ROZMER -
HMOTNOSŤ -

Ďalšie tituly od autora kolektív