Autor: Ivo Toman
Vydavateľstvo: TAXUS International
EAN: 8586011220061
1. diel - Strategie: Ako dosiahnuť zisk niekoľkých miliónov korún na jedného zamestnanca? Aké sú hlavné strategické a marketingové chyby? Prečo je lacnejšie dať ľuďom odstupné, ako nedodržovať stratégiu? Kedy sú zľavy a výpredaje zbytočné a kedy nie? Aké chyby robíte vo vzťahu ku konkurencii? Ako získate „nespravodlivé“ výhody oproti konkurencii?
čítať viacMilan Marko
Milan Marko Media s.r.o. 2024 17,97 €1. diel - Strategie:
Ako dosiahnuť zisk niekoľkých miliónov korún na jedného zamestnanca?
Aké sú hlavné strategické a marketingové chyby?
Prečo je lacnejšie dať ľuďom odstupné, ako nedodržovať stratégiu?
Kedy sú zľavy a výpredaje zbytočné a kedy nie?
Aké chyby robíte vo vzťahu ku konkurencii?
Ako získate „nespravodlivé“ výhody oproti konkurencii?
Ako jednoducho vytvoríte stratégiu na jednu stranu A4, bez čísel, bez vzorcov, bez tabuliek?
... a mnoho ďalších otázok.