Autor: Ivo Toman
Vydavateľstvo: TAXUS International
EAN: 8586011220108
2. diel - Marketing: Akých 9 znakov spojuje 80 % úspešných značiek a firiem? Akých 9 najčastejších chýb tvorí 89 % neúspechov značiek a firiem? Prečo 90 % produktov a firiem neuspeje? Ako nájdete tu časť firmy, ktorá je o stovky až tisíce percent ziskovejšia ako zbytok firmy? Poznáte počítače značky Mikromiko?
čítať viac2. diel - Marketing:
Akých 9 znakov spojuje 80 % úspešných značiek a firiem?
Akých 9 najčastejších chýb tvorí 89 % neúspechov značiek a firiem?
Prečo 90 % produktov a firiem neuspeje?
Ako nájdete tu časť firmy, ktorá je o stovky až tisíce percent ziskovejšia ako zbytok firmy?
Poznáte počítače značky Mikromiko? Tie vyrábala Nokia. Chcete vedieť, prečo ich už nevyrába?
Ako vybudujete úspešú značku v 5-tich krokoch?
5 spôsobov, ako sa neodlíšite, 12 spôsobov, ako sa odlíšite, a postup v 4 krokoch, ako na to?
... a mnoho ďalších otázok.