Moderný marketingový prístup
Autor: Jozef Adamko
Vydavateľstvo: Vydavateľstvo Michala Vaška 2013
EAN: 9788071659273
V knihe sa môžeme dozvedieť o súčasnom stave marketingu doma a v zahraničís poukázaním na určité špeci?ká marketingu v poisťovníctve. Popísané sú nové trendy elektronického marketingu ako podporné faktory predaja poistných produktov s uve-denými príkladmi. Rozpísaná je právna úprava ?
čítať viacAndrej Miklošík a kolektív
UNIVERZITA KOMENSKÉHO BRATISLAVA 2022 11 €V knihe sa môžeme dozvedieť o súčasnom stave marketingu doma a v zahraničís poukázaním na určité špeci?ká marketingu v poisťovníctve. Popísané sú nové trendy elektronického marketingu ako podporné faktory predaja poistných produktov s uve-denými príkladmi. Rozpísaná je právna úprava ?nančného a poistného trhu a vysvet-lený právny rámec poisťovníctva od poradenstva, sprostredkovania až po elektronický marketing a ich charakteristiky.