Učebnica vlastivedy pre 2. ročník základných škôl sprevádza žiaka pri objavovaní okolitého sveta a ľudí, ktorí v ňom žijú. Učebnicu vlastivedy pre 2.
Učebnica vlastivedy pre 4. ročník základnej školy nadväzuje na predchádzajúce dva ročníky. Podstatou vlastivedy vo 4. ročníku je práca na projektoch, pri ktorých si žiak rozvíja základné kompetencie (učenie, personálne a sociálne schopnosti, riešenie problémových úloh, komunikovanie).
Pracovný zošit svojimi cvičeniami a úlohami pomáha spolu s učebnicou pri rozvoji kľúčových kompetencií v prírodovednej oblasti. Prostredníctvom pracovného zošita si žiaci upevňujú svoje vedomosti o rôznych chemických prvkoch a zlúčeninách, o ich význame a použití v každodennom živote a ich bezpečnom využívaní.
Učebnica Dopravná výchova pre 3. ročník základnej školy je učebnicou k prierezovej téme Dopravná výchova – výchova k bezpečnosti v cestnej premávke. Možno ju použiť na doplnenie učebných materiálov prvouky a vlastivedy, prostredníctvom ktorých sa prierezová tematika realizuje alebo ako učebnicu samostatného predmetu, kurzu Dopravná výchova.
Učebnica Dopravná výchova pre 3. ročník základnej školy je učebnicou k prierezovej téme Dopravná výchova – výchova k bezpečnosti v cestnej premávke. Možno ju použiť na doplnenie učebných materiálov prvouky a vlastivedy, prostredníctvom ktorých sa prierezová tematika realizuje alebo ako učebnicu samostatného predmetu, kurzu Dopravná výchova.
Učebnica Dopravná výchova pre 4. ročník základnej školy je učebnicou k prierezovej téme Dopravná výchova – výchova k bezpečnosti v cestnej premávke.
Učebnica Dopravná výchova pre 5. – 9. ročník základnej školy obsahuje pravidlá cestnej premávky, dopravné značky, ktoré by mal ovládať každý cyklista. Súčasťou učebnice sú tiež zásady prvej pomoci pri dopravných nehodách, praktické návody na údržbu a opravu bicykla.
Učebnica Ekonomika pre 4. ročník svojím obsahom nadväzuje na učebnicu Ekonomika pre 3. ročník. Bližšie sa venuje tematike cenných papierov, daňovej sústavy, riadiacich procesov v podniku, bankám a ich postaveniu v bankovej sústave, činnosti poisťovní, zahraničnému obchodu a medzinárodnej ekonomickej integrácii.
Učebnica Administratíva a korešpondencia pre 3. ročník obchodných akadémií nadväzuje na učebnice Administratívy a korešpondencie pre 1. a 2. ročník. Prvá kapitola sa zaoberá písomným stykom, jeho významom a organizáciou, rozdelením písomností a právnou úpravou registratúry.
Učebnica Strojníctvo 4 obsahovo nadväzuje na predchádzajúce učebnice strojníctva. V jej prvej časti sa žiaci oboznámia s výrobou ďalších nenormalizovaných polotovarov tvárnením, konštrukčnými plastmi, povrchovými úpravami strojových súčiastok, s prevádzkou a údržbou výrobných zariadení.
Učebnica Cestné vozidlá I poskytuje základné informácie o konštrukčnom riešení cestných vozidiel celkovo, ale aj jednotlivých skupín a podskupín. Učebnica sa zameriava na karosérie, príslušenstvo vozidiel, mechaniku cestných vozidiel, rámy vozidiel, nápravy vozidiel, kolesá a pneumatiky.
Učebnica vysvetľuje základy priebehu a zákonitosti jednoduchých chemických reakcií. Okrem základného učiva s množstvom námetov na žiacke a učiteľské experimenty, doplnené o fotografie ich priebehu, obsahuje učebnica tiež motivačné doplňujúce texty a zaujímavosti pod nadpisom Premýšľame a objavujeme.
Učebnica Hospodárska geografia pre 1. ročník podáva komplexný pohľad na ľudstvo a jeho činnosť, regióny a štáty sveta s dôrazom na ich hospodárstvo v širších, medzinárodných súvislostiach. Učebnica je rozdelená na dve časti. V jej prvej časti sa nachádza úvod do geografie, humánna a regionálna geografia sveta – Ázia, Afrika, Austrália a Oceánia, Amerika.
Učebnica Hospodárska geografia pre 1. ročník podáva komplexný pohľad na ľudstvo a jeho činnosť, regióny a štáty sveta s dôrazom na ich hospodárstvo v širších, medzinárodných súvislostiach. Učebnica je rozdelená na dve časti. V jej druhej časti sa nachádza kapitola o Európe, pričom ťažisko je kladené na hospodárske aktivity jednotlivých štátov.
Učebnica je úvodom do nového predmetu chémia. Žiak sa oboznámi s chemickým laboratóriom a prácou v ňom, pozorovaním a skúmaním spoznáva vlastnosti a zloženie látok, s ktorými sa stretáva v bežnom živote.
Učebnica popisuje chemické látky z hľadiska ich zloženia (atómy, molekuly, chemické väzby), skúma vlastnosti vybraných prvkov (vodík, kyslík, kovové prvky) a zlúčenín (voda, oxidy, kyseliny, hydroxidy, soli) a ich základné reakcie (neutralizácia, redoxné reakcie).
Učebnica Ekonomika pre 3. ročník je prevažne zameraná na podnikové činnosti. Prvá a druhá kapitola sa zaoberá personálnymi činnosťami v podniku. Tretia kapitola sa venuje ekonomickej stránke činnosti podniku – nákladmi, výnosmi, výpočtom výsledku hospodárenia. Ďalšie tri kapitoly sa zaoberajú finančným hospodárením podniku.