Potrebujete „postrčiť“?
Vaša kariéra nenapreduje podľa vašich predstáv? Vyvíjate nadľudské úsilie, aby ste sa udržali, kde ste? Pohrávate sa s myšlienkou vrátiť sa do školy a študovať biznis?
Túžite po pravej láske? Poznáte tajomstvo šťastného manželstva? Dokážete riešiť svoje nedorozumenia vo vzťahoch? Viete, na čom skutočne záleží?
Múdrosť býva plná protikladov. Jedným dychom hovoríme „viac rúk viac spraví“ a potom „priveľa kuchárok jedlo presolí“. Tvrdíme, že „stará láska nehrdzavie“, a na druhej strane zase „zíde z očí, zíde z mysle“. Múdri ľudia sa však naučia vyrovnať s protikladmi. Vedia, kedy konať a kedy čakať, kedy dať a kedy vziať, kedy ostať a kedy odísť.
Nemčina pre opatrovateľ ky je určená pre ľudí, pracujúcich v rakúskych alebo nemeckých rodinách ako opatrovateľ ky či opatrovatelia (pre zjednodušenie sme zvolili ženský rod, ale knihu rovnako využijú aj opatrovatelia – muži). Je členená tak, aby sa z nej mohli učiť úplní začiatočníci aj pokročilí používatelia jazyka.
Zen je ako telegram. Verí v podstatu. Nespája sa so žiadnymi nezmyselnosťami. Žiadne rituály, žiadne odriekanie, žiadne mantry, žiadne posvätné texty, iba krátke príbehy. Ak budete dostatočne vnímaví, zasiahnu vás priamo do srdca. Je to veľmi zhustené a jednoznačné učenie, ale musíte naň byť pripravení. A jedinou prípravou je meditatívna bdelosť.
Kniha Sila prítomného okamihu už krátko po svojom vydaní dokázala, že je jednou z najvýznamnejších duchovne zameraných kníh súčasnosti. Zoznamuje nás s konkrétnymi krokmi a jasnými pravidlami, ktoré nám ukazujú, ako môžeme dosiahnuť „stav milosti, jednoduchosti a ľahkosti“.
Biografia zachytáva dôležité etapy Jobsovho súkromného života, aj jeho zlomové podnikateľské rozhodnutia. Opisuje, ako sa z nadšenca umenia, techniky a východnej filozofie stal človek, ktorý sa do dejín informačných technológií zapísal ako predstaviteľ invencie a spojenia mimoriadnych softvérových vlastností produktu s jeho jedinečným dizajnom.
V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať. Na množstve konkrétnych príkladov dokazuje, ako pri budovaní značky a jej udržaní v povedomí ľudí efektívne využívať rôzne online platformy, akými sú Facebook, Twitter, ale aj YouTube, blogy či rôzne digitálne aplikácie.
Zodpovedné podnikanie (Corporate Social Responsibility) sa stáva čoraz dôležitejšou súčasťou biznis stratégie firiem. Často však ide o iniciatívu, ktorá je síce dobre mienená, ale nie celkom dôsledne premyslená a jej výsledky nie sú takým prínosom pre komunitu a samotnú firmu, akým by mohli byť.
Aká je skutočná pravda o vzniku najpopulárnejšej siete Facebook? Kto sú ľudia, ktorí za ňou stoja, a ako ovplyvňujú jej vývoj? Čím dokázal Facebook upútať takých gigantov technologického odvetvia, akými sú Google, Apple, Yahoo!
Orit Gadiesh a Hugh MacArthur, svetoví experti v oblasti biznisu, sú presvedčení, že postupy najlepších hráčov v oblasti private equity je možné aplikovať na akýkoľvek podnikateľský subjekt pôsobiaci v inej oblasti.
Existuje niečo, čo vás nesmierne baví a čomu by ste sa chceli venovať celý život? Vášeň, ktorá vám nedá spať? Nastal čas, aby ste na tom začali zarábať. V knihe Roztoč to!
Chcete mať úspech v podnikaní, ale reklamy na vaše produkty už neprinášajú očakávaný efekt? Staňte sa fialovou kravou a odlíšte sa od stáda rovnako sfarbených, nudných kráv!
Napriek náročným trhovým podmienkam a neľútostnej konkurencii existuje stále množstvo firiem, ktoré sú úspešné a vysoko ziskové. Prečo by medzi ne nemohla patriť aj vaša?
Tajomstvo ako vyriešiť všetky problémy Čo by ste si trúfli urobiť, keby ste nemali čo stratiť? Čím by ste chceli byť, keby ste mali zaručený bezpodmienečný úspech? Čo by ste sa odvážili vlastniť, keby neexistovali žiadne limity? Na čo by ste sa odhodlali?
Väčšina ľudí si myslí, že úspech je otázkou šťastia a mimoriadneho talentu. Zabúdajú však na rozhodujúci prvok, bez ktorého neuspejú ani tí najtalentovanejší: sebadisciplínu.
Interaktívna kniha určená deťom a tínedžerom so zápalom pre vesmírne záhady a mimozemské bytosti. Príručka mladého ufológa vás zavedie do sveta mimozemských civilizácií, hravou a vtipnou formou čitateľov naučí rozlišovať jednotlivých mimozemšťanov, ich zvyky a spôsob komunikácie. Originál Ufológie sa našiel v antikvariáte pod množstvom časopisov o UFO zo 60.
Väčšina z nás je presvedčená, že najlepším spôsobom, ako motivovať seba či iných, je „vonkajšia“ odmena, napríklad peniaze. Skrátka prístup cukor a bič. Daniel H. Pink však tvrdí, že tento prístup je chybný.
Ste vystresovaní a prepracovaní? Tvrdo pracujete, ale profesionálny úspech sa stále nedostavil a váš život akoby strácal cieľ a smer?