Pracovná učebnica Vlastiveda pre štvrtákov je zostavená podľa iŠVP. Je zameraná na pozorovanie, skúmanie, bádanie, porovnávanie, objavovanie a poznávanie. Dôležitú rolu majú úlohy s dôrazom na prácu s mapami, príbehmi a ilustráciami. Nenahraditeľné sú aj úlohy podporujúce výlety po Slovensku zamerané na zážitkové (názorné) spoznávanie regiónov.
Aktívne a tvorivé objavovanie regiónov Slovenska Pracovná učebnica Vlastiveda pre štvrtákov je zostavená podľa iŠVP. Je zameraná na pozorovanie, skúmanie, bádanie, porovnávanie, objavovanie a poznávanie. Dôležitú rolu majú úlohy s dôrazom na prácu s mapami, príbehmi a ilustráciami.
112Pracovná učebnica je v súlade s iŠVP. Spracovanie obsahu je postavené na zvedavosti žiaka, na jeho prirodzenej potrebe spoznávať okolitý svet a na jeho aktívnom zapájaní sa do vyučovacieho procesu.
Špeciálna úprava pracovnej učebnice Slovenský jazyk pre druhákov LITE, 2. časť. Verzia pre žiakov so ŠVVP je plnohodnotnou pracovnou učebnicou modifikovanou podľa špeciálno-pedagogických potrieb žiakov.
Nová séria prináša moderný, kvalitný a inovatívne spracovaný obsah slovenského jazyka podľa iŠVP do atraktívnej podoby. Strany v pracovnom zošite sú vytvorené ako samostatné bloky, pričom jedna strana je určená na jednu vyučovaciu hodinu. Pracovná učebnica v maximálnej miere zohľadňuje vekuprimeranosť.
NOVÁ Čítanka pre tretiakov vychádza z osvedčenej štruktúry pôvodnej učebnice. Učebnica je doplnená o nové pojmy a úlohy k textom podľa aktuálnych požiadaviek iŠVP.
Pracovný zošit k Čítanke pre tretiakov.
Čitateľský denník pre štvrtákov je doplnkový titul, ktorý je podporuje prácu s mimočítankovou literatúrou, zameriava sa na čítanie s porozumením a podporuje samostatnú prácu žiaka. Zita, starostka mesta Vyšný Knižkov, žiakom pomáha a nabáda ich ku práci s danou knihou. Zita Rýmová sa pracovnými listami aj formou odlišuje od Elišky Knižky.
Sada 41 obojstranných nápovedných tabúľ na papieri (A4), s rovnakými nápovednými obrázkami ako v HUPSOVOM šlabikári. Na každej tabuli je podoba veľkého a malého tlačeného aj písaného písmena s výstižným nápovedným obrázkom.
Koncepcia pracovnej učebnice zachováva osvedčené metódy pôvodnej série pracovných učebníc s dôrazom na zážitkové vyučovanie a budovanie medzipredmetových vzťahov v súlade s iŠVP.
Koncepcia pracovnej učebnice zachováva osvedčené metódy pôvodnej série pracovných učebníc s dôrazom na zážitkové vyučovanie a budovanie medzipredmetových vzťahov v súlade s iŠVP.
Obsah pracovnej učebnice Prvouka pre prvákov LITE je prispôsobený potrebám a reakciám učiteľov z praxe. Každej téme je venovaná jedna strana, určená na jednu vyučovaciu hodinu.
Pracovná učebnica Prvouka pre druhákov LITE je spracovaná podľa iŠVP a spĺňa všetky požiadavky na hodnotenie kvality učebnice stanovené Štátnym pedagogickým ústavom. Pracovná učebnica má zredukovaný počet strán a úloh, avšak kvalita, rôznorodosť úloh a zmysluplnosť obsahu zostala zachovaná.
Spojenie učebnice s pracovným zošitom?
V novej pracovnej učebnici sa tretiaci vyberú na dobrodružnú cestu spoznávania rodnej reči cez príbehy hlavných postáv – znamienok Bodky, Otáznika a Výkričníka. Texty sú spolu s nadväzujúcimi cvičeniami zostavené tak, aby žiakov nabádali k samostatnému uvažovaniu, kladeniu otázok a hľadaniu súvislostí v rôznych jazykových situáciách.
Spojenie učebnice s pracovným zošitom?
Spojenie učebnice s pracovným zošitom?
Zbierka úloh z matematiky je určená pre tretiakov základných škôl. Jej obsah bol vytvorený v súlade s inovovaným Štátnym vzdelávacím programom. Základnou charakteristikou zbierky úloh je ponúknuť učiteľovi možnosť ešte viac diferencovať prácu na hodinách matematiky.
Pracovný zošit pre tretiakov je doplnkový titul, ktorý podporuje prácu s mimo-čítankovou literatúrou, zameraný na čítanie s porozumiem. Čitateľský denník Kamil Knihomil je zacielený na samostatnú prácu žiaka. Prácu žiakov sprevádza chlapec Kamil – čitateľ, ktorý žiakom pomáha a nabáda ich k práci s danou knihou.
Zbierka úloh z matematiky je určená pre štvrtákov základných škôl. Jej obsah bol vytvorený v súlade s inovovaným Štátnym vzdelávacím programom. Základnou charakteristikou zbierky úloh je ponúknuť učiteľovi možnosť ešte viac diferencovať prácu na hodinách matematiky.