Trilógia k dejinám typografického média
Autor: Ivona Kollárová
Vydavateľstvo: VEDA 2006
EAN: 9788022408899
Monografia ponúka tri relatívne autonómne štúdie, ktorých prienikovým bodom je vydavateľská iniciatíva a aktivita Mateja Bela, Jána Michala Landerera, a konkurenčné vzťahy vydavateľov. Celou "trilógiou" sa tiahnu otázky slobody prejavu, čitateľského potenciálu typografického média, presadzovania stereotypov a formovania "masových" žánrov.
čítať viacViera Obuchová; Marta Janovíčková
Marenčin PT 2020 13,41 €Paulína Stachová; Janka Kottulová; Lucia Paškrtová
WOLTERS KLUWER SK 2019 17,67 €Ján Bobák; Jan Vladislav
Matica slovenská 2019 12,51 €Monografia ponúka tri relatívne autonómne štúdie, ktorých prienikovým bodom je vydavateľská iniciatíva a aktivita Mateja Bela, Jána Michala Landerera, a konkurenčné vzťahy vydavateľov. Celou "trilógiou" sa tiahnu otázky slobody prejavu, čitateľského potenciálu typografického média, presadzovania stereotypov a formovania "masových" žánrov.
Ivona Kollárová
10,80 €