0

Knihy

Audit marketingu a cien

Audit marketingu a cien

Autor: Michal Oláh, Zoltán Rózsa
Vydavateľstvo: IURA EDITION 2009
EAN: 9788080782733

Publikácia sa zaoberá možnými spôsobmi praktického uplatnenia auditu marketingu vo firmách, etikou v profesii audítora všeobecne a audítora marketingu osobitne, auditom a hodnotením výkonnosti marketingových funkcií a systémov, spôsobmi súhrnného hodnotenia správania manažérov marketingu, výstupmi auditu marketingu na zlepšenie marketingových aktivít firmy.

čítať viac
Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Publikácia sa zaoberá možnými spôsobmi praktického uplatnenia auditu marketingu vo firmách, etikou v profesii audítora všeobecne a audítora marketingu osobitne, auditom a hodnotením výkonnosti marketingových funkcií a systémov, spôsobmi súhrnného hodnotenia správania manažérov marketingu, výstupmi auditu marketingu na zlepšenie marketingových aktivít firmy.

Autori charakterizujú ideálnu situáciu a zároveň vymedzujú audítorovi referenčný rámec na hodnotenie reality „aká je“ a „aká by mala byť“. V závislosti od zistenej odchýlky audítor formuluje odporúčania, prispôsobené oblasti, v ktorej firma vykonáva činnosť. Cieľom publikácie je prispieť k prehĺbeniu poznania auditu marketingu a cien a k jeho aktívnemu využívaniu vo firmách v záujme udržania trvalej prosperity firiem.

Publikácia je určená študentom i širokej odbornej verejnosti v manažmentoch firiem.

VYDAVATEĽSTVO IURA EDITION
ROK VYDANIA 2009
ISBN 978-80-8078-273-3
JAZYK český
POČET STRÁN 85
VÄZBA mäkká
ROZMER 210 × 150 mm
HMOTNOSŤ -

Ďalšie tituly od autora Michal Oláh, Zoltán Rózsa

Audit marketingu a cien

Audit marketingu a cien

Michal Oláh, Zoltán Rózsa

5,22 € IURA EDITION 2009