Pre čerstvo vyliahnutých podnikateľov, ktorí neradi čítajú
Autor: Karren Romme
Vydavateľstvo: René Marcel Ponneker - Pontrain 2015
EAN: 9788089493135
Knihy o Calimeromarketingu sú v Holandsku už viac ako desať rokov najpredávanejšími a najčítanejšími knihami o marketingu. V týchto publikáciách chce holandská autorka Karen Romme podnikateľom ukázať, o čom marketing je, a aké jednoduché to vlastne môže byť. Po tom, ako vyšla nová kniha o marketingu v ekonomike sietí 3.
čítať viacKnihy o Calimeromarketingu sú v Holandsku už viac ako desať rokov najpredávanejšími a najčítanejšími knihami o marketingu. V týchto publikáciách chce holandská autorka Karen Romme podnikateľom ukázať, o čom marketing je, a aké jednoduché to vlastne môže byť.
Po tom, ako vyšla nová kniha o marketingu v ekonomike sietí 3.0, v ktorej dnes žijeme, pod názvom Calimeromarketing 3.0, vytvorila autorka praktickú skrátenú knižku určenú malým podnikateľom, ktorí z akéhokoľvek dôvodu, či už čítajú neradi alebo čítať nestíhajú.