0

Knihy

Európsky marketing

Európsky marketing

Autor: Viera Čihovská
Vydavateľstvo: Sprint dva 2011
EAN: 9788089393367

Hlavným obsahom predloženej monografie je priblížiť formovanie a obsah európskeho marketingu ako koncepcie analýzy a štúdia heterogénneho európskeho trhu, ktorý prináša príležitosti, ale aj riziká pre podnikateľské subjekty, ktoré sa chcú presadiť v tomto silnom konkurenčnom, globálnom prostredí.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Európsky rod v slovenskom svete

Európsky rod v slovenskom svete

Roman Holec, Alexandra Lukáčová

SLOVART 2023 21,91 €
Európsky prokurátor

Európsky prokurátor

Anna Ondrejková

WOLTERS KLUWER SK 2017 6,21 €
Európsky sociálny model

Európsky sociálny model

Ľuboš Blaha

VEDA 2015 18,90 €
Európsky platobný rozkaz

Európsky platobný rozkaz

Zuzana Olexová

Key publishing 2013 12,47 €
Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Hlavným obsahom predloženej monografie je priblížiť formovanie a obsah európskeho marketingu ako koncepcie analýzy a štúdia heterogénneho európskeho trhu, ktorý prináša príležitosti, ale aj riziká pre podnikateľské subjekty, ktoré sa chcú presadiť v tomto silnom konkurenčnom, globálnom prostredí. Európsky marketing spája prístup globálneho a interkultúrneho marketingu a veľmi úzko súvisí s princípmi štandardizácie a diferenciácie marketingového programu. Euromarketing tak znamená prispôsobovanie stratégií a prvkov marketingového programu, t.j. produktovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej politiky, podmienkam jednotného európskeho trhu. Charakter európskeho marketingu sa vyznačuje na jednej strane vysokou úrovňou štandardizácie jej špecifických prvkov, na druhej strane však existujú elementy, ktoré sú značne diferencované podľa jednotlivých krajín a regiónov európskeho trhu. Ide predovšetkým o ekonomické, sociálne, prírodné, kultúrne a demografické faktory, ktoré sú rozdielne podľa jednotlivých krajín EÚ. Tieto faktory v protiklade s integračnými procesmi EÚ posilňujú regionálne zvláštnosti jednotlivých krajín. Všetky tieto aspekty je potrebné pre úspešný vstup na európsky trh rešpektovať a zmeny a pohyby neustále monitorovať.

VYDAVATEĽSTVO Sprint dva
ROK VYDANIA 2011
ISBN 978-80-89393-36-7
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 204
VÄZBA tvrdá
ROZMER 215 × 153 × 0 mm
HMOTNOSŤ -

Ďalšie tituly od autora Viera Čihovská

Európsky marketing

Európsky marketing

Viera Čihovská

10,12 € Sprint dva 2011