0

Knihy

Finančné a cenové rozhodovanie v obchode

Finančné a cenové rozhodovanie v obchode

Autor: Milan Oreský; Róbert Rehák
Vydavateľstvo: WOLTERS KLUWER SK 2023
EAN: 9788057105756

Autorský kolektív učebnice „Finančné a cenové rozhodovanie v obchode" sústreďuje pozornosť na podstatné problémy finančného rozhodovania s vplyvom na ekonomické, obchodné a cenové rozhodnutia podniku, najmä pôsobiaceho v obchode.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Ceny a cenové rozhodovanie

Ceny a cenové rozhodovanie

Eleonora Fendeková; Iveta Kufelová

WOLTERS KLUWER SK 2020 17,40 €
Cenové rozhodovanie

Cenové rozhodovanie

Milan Rajňák, Darina Bujnová, Slávka Floreková, Helena Majdúchová

Sprint vfra 2007 10,42 €
Podnikateľské rozhodovanie

Podnikateľské rozhodovanie

Anna Siekelová, Ivana Podhorská, Lucia Michalková

EDIS-vydavateľstvo 2023 27,55 €
Dostupnosť:
Na sklade, posielame ihneď

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - áno Pergamen, Senec - nie

19,21 € Bežná cena 22,60 €
 

Viac o knihe

Autorský kolektív učebnice „Finančné a cenové rozhodovanie v obchode" sústreďuje pozornosť na podstatné problémy finančného rozhodovania s vplyvom na ekonomické, obchodné a cenové rozhodnutia podniku, najmä pôsobiaceho v obchode. Učebnica nadväzuje na základné predmety ekonomickej a finančnej oblasti, s cieľom poukázať na prepojenie obchodných a finančných rozhodnutí v podniku a ich synergie.

Riadenie podnikových aktív hodnotia autori cez ukazovatele obnovy, štruktúry, využitia a aktivity majetku. Analytický prístup k finančným a ekonomickým aspektom rozhodovania v podniku je postavený na kontrolingovej koncepcii na úrovni podniku a podstatná časť učebného textu sa priamo sústreďuje na finančnú analýzu obchodného podniku. Autori sa venujú aj súčasným metódam hodnotenia výkonnosti podniku, analýzam výsledku hospodárenia a peňažných tokov a analýzam vybraných kvantitatívnych výsledkov obchodného podniku. Kladú dôraz na ekonomickú interpretáciu a vysvetlenie súvislostí marketingových, obchodných činností a ich finančných efektov.

Publikácia osloví najmä študentov vysokých škôl, ale sústreďujú sa v nej aj v praxi využívané užitočné poznatky pri obchodných a marketingových rozhodnutiach na podnikovej úrovni.

VYDAVATEĽSTVO WOLTERS KLUWER SK
ROK VYDANIA 2023
ISBN 978-80-571-0575-6
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 192
VÄZBA mäkká
ROZMER 241 × 172 × 11 mm
HMOTNOSŤ 331 g

Ďalšie tituly od autora Milan Oreský; Róbert Rehák

Finančné a cenové rozhodovanie v obchode

Finančné a cenové rozhodovanie v obchode

Milan Oreský; Róbert Rehák

19,21 € WOLTERS KLUWER SK 2023