Ekonómia
Autor: Tomáš Gajdošík; Zuzana Gajdošíková; Radka Marčeková
Vydavateľstvo: WOLTERS KLUWER SK 2017
EAN: 9788081685873
Cieľom publikácie je systematicky a komplexne prezentovať poznatky o informačných technológiách v cestovnom ruchu z pohľadu ponuky aj dopytu.
čítať viacPoradca
PORADCA 2024 5,13 €Poradca
PORADCA 2024 4,05 €neznámy autor
PORADCA 2023 3,78 €neznámy autor
PORADCA 2023 4,05 €Cieľom publikácie je systematicky a komplexne prezentovať poznatky o informačných technológiách v cestovnom ruchu z pohľadu ponuky aj dopytu. Publikácia zohľadňuje najnovšie trendy vo výučbe informačných technológií a je členená podľa nákupného správania spotrebiteľa, ktoré zohľadňuje hľadanie informácií a rezervovanie v cestovnom ruchu, cestovanie, pobyt v cieľovom mieste a aktivity po návrate.
V desiatich kapitolách je prezentovaný význam informačných technológií v cestovnom ruchu, využitie internetu a sociálnych médií v cestovnom ruchu, systémy rezervovania a informačné technológie v cestovných kanceláriách. Zameriava sa na využívanie informačných technológií v doprave, hotelierstve, pohostinstve a cieľových miestach cestovného ruchu. Zohľadňuje využívanie mobilných technológií v cestovnom ruchu, ako aj využívanie informačných technológií po účasti na cestovnom ruchu. Text publikácie je obohatený o terminologický slovník, ktorý prehľadne vysvetľuje najpoužívanejšie pojmy v oblasti informačných technológií v cestovnom ruchu. Publikácia je určená nielen vysokoškolským študentom cestovného ruchu a učiteľom stredných odborných škôl, ktorí vyučujú túto problematiku, ale aj všetkým riadiacim a výkonným pracovníkom v cestovných kanceláriách, ubytovacích a pohostinských zariadeniach, ako aj v cieľových miestach cestovného ruchu.
Tomáš Gajdošík; Zuzana Gajdošíková; Radka Marčeková
13,78 €