0

Knihy

Kreativita a inovácie v tradičných a ľudovoumeleckých remeslách

Kreativita a inovácie v tradičných a ľudovoumeleckých remeslách

Autor: Eva Hvizdová
Vydavateľstvo: ALEŠ ČENĚK 2021
EAN: 9788073808327

Cieľom monografie je poukázať na uplatňovanie kreativity a inovácií v marketingovom manažmente malých a stredných podnikov so zameraním na tradičné a ľudovoumelecké remeslá. Na dosiahnutie stanoveného cieľa v rámci teoretickej roviny bola riešená problematika podrobená analýze, syntéze a komparácii z pohľadu domácich i zahraničných autorov.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

77 tradičných receptov

77 tradičných receptov

Silvia Pilková

Fortuna Libri 2017 13,41 €
Kreativita

Kreativita

Osho

Eastone Books 2018 8,09 €
Kreativita a její rozvoj

Kreativita a její rozvoj

Petr Žák

MotivPress 2017 14,76 €
Dostupnosť:
Dodanie 1 až 7 dní

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

13,86 €
 

Viac o knihe

Cieľom monografie je poukázať na uplatňovanie kreativity a inovácií v marketingovom manažmente malých a stredných podnikov so zameraním na tradičné a ľudovoumelecké remeslá. Na dosiahnutie stanoveného cieľa v rámci teoretickej roviny bola riešená problematika podrobená analýze, syntéze a komparácii z pohľadu domácich i zahraničných autorov. Analytická časť práce vychádzala z primárnych zdrojov, kvantitatívneho prieskumu formou dotazníkov (podnikatelia, zamestnanci) a kvalitatívneho prieskumu formou štruktúrovaného rozhovoru s odborníkmi v danom odvetví. Kvantitatívny prieskum bol vyhodnocovaný v programe Statistica 13.1. (deskriptívna štatistika, modus, medián, priemer, smerodajná odchýlka, frekvenčné tabuľky, Shapiro-Wilkow test normality, Leventov test rovnosti rozptylov, T-test for Independent Samples), pričom pozostával zo skúmaných oblasti kreativity, inovácie, marketingového manažmentu a oblasti demografických charakteristík. Prínosom monografie v teoretickej rovine je deskripcia predpokladov, faktorov a dopadov rozvoja kreatívnej ekonomiky ako riadiacej sily ekonomického rastu. Prínos pre aplikačnú prax spočíva v skúmaní názorov zamestnancov, manažérov a odborníkov z praxe na uplatňovanie kreativity a inovácií v marketingovom manažmente tradičných remesiel. Na základe komparácie prieskumov boli vyvodené závery a odporúčania.

VYDAVATEĽSTVO ALEŠ ČENĚK
ROK VYDANIA 2021
ISBN 978-80-7380-832-7
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 136
VÄZBA -
ROZMER 210 × 148 mm
HMOTNOSŤ -

Ďalšie tituly od autora Eva Hvizdová