Ako efektívne dostať výrobok na trh
Autor: Martin Straka
Vydavateľstvo: EPOS 2013
EAN: 9788056200155
Encyklopedická publikácia sa venuje distribúcií výrobkov, zaoberá sa množstvom metód, ktoré je možné v oblasti logistiky použiť na riešenie konkrétnych problémov a poukazuje na možnosti optimalizácie z hľadiska nákladov, času, vzdialenosti, využitia dopravných prostriedkov a iných kritérií.
čítať viacTomáš Kampmiller, Márián Vanderka a kolektív autorov
ICM Agency 2008 7,32 €Iveta Kubasáková, Marián Šulgan, Jaroslava Kubáňová
EDIS-vydavateľstvo 2020 20,61 €Encyklopedická publikácia sa venuje distribúcií výrobkov, zaoberá sa množstvom metód, ktoré je možné v oblasti logistiky použiť na riešenie konkrétnych problémov a poukazuje na možnosti optimalizácie z hľadiska nákladov, času, vzdialenosti, využitia dopravných prostriedkov a iných kritérií. Monografia je rozdelená do štyroch častí:
- metodologické východiská logistiky distribúcie,
- podporné procesy logistiky distribúcie,
- metódy a nástroje logistiky distribúcie,
- konkrétne riešené a oponované úlohy z oblasti logistiky distribúcie, v ktorých boli aplikované metódy logistiky.