0

Knihy

Marketing malého, stredného a rodinného podnikania

Marketing malého, stredného a rodinného podnikania

Autor: Ľubomíra Strážovská
Vydavateľstvo: Sprint dva 2018
EAN: 9788089710430

Malé a stredné podniky majú v slovenskej ekonomike nezastupiteľné miesto svojim podielom 60 80% z celkového počtu podnikov. Majú svoje osobitosti vývoja a pre svoj prínos si zaslúžia pozornosť čitateľov. Podobne sa možno vyjadriť o rodinných podnikoch, ktoré na Slovensku v novodobej podobe vznikali a rozvíjajú svoju aktivitu od roku 1989.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Vybrané aspekty rodinného podnikania v medzinárodnom podnikateľskom prostredí

Vybrané aspekty rodinného podnikania v medzinárodnom podnikateľskom prostredí

Gabriela Gabrhelová, Slávka Krásna, Slávka Čepelová

VŠ DTI, Dubnica nad Váhom 2018 36,86 €
Nárečový slovník stredného Požitavia

Nárečový slovník stredného Požitavia

Jozef Trubíni

FONTIS - občianske združenie 2011 7,65 €
Dostupnosť:
Dodanie 1 až 7 dní

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

19 € Bežná cena 20 €
 

Viac o knihe

Malé a stredné podniky majú v slovenskej ekonomike nezastupiteľné miesto svojim podielom 60 80% z celkového počtu podnikov. Majú svoje osobitosti vývoja a pre svoj prínos si zaslúžia pozornosť čitateľov.

Podobne sa možno vyjadriť o rodinných podnikoch, ktoré na Slovensku v novodobej podobe vznikali a rozvíjajú svoju aktivitu od roku 1989.

V tvorbe teórie o rodinnom podnikaní zostáva teoretikom a pedagógom ešte množstvo bádaní a publikovania vzhľadom na skutočnosť, že legislatívne táto ekonomická kategória nie je ešte dotvorená. Rovnaká situácia je však takmer v každom štáte. Definície sú vytvárané v jednotlivých ekonomikách podľa najlepšieho vedomia, avšak nejednotne. Táto skutočnosť spôsobuje nemalé problémy v rámci Európskej únie.

Snažili sme sa čitateľom poskytnúť viaceré teoretické stanoviská, ktoré poslúžia na tvorbu vlastného názoru čo je tiež prínosom.

Pri spracovaní predmetnej publikácie, ktorá má slúžiť hlavne potrebám pedagogického procesu sme čerpali, jednak z poznatkov nášho zahraničného študijného pobytu, jednak z domácej publikačnej tvorby.

V tejto súvislosti významným zdrojom boli hospodárske noviny so sériou hodnotných článkov o rodinnom podnikaní na Slovensku. Sme povďační aj za štúdiu rodinného podnikania na Slovensku z pera SBA. V neposlednom rade bola použitá aj vlastná výskumná činnosť zameraná na malé, stredné a rodinné podniky.

VYDAVATEĽSTVO Sprint dva
ROK VYDANIA 2018
ISBN 978-80-89710-43-0
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 156
VÄZBA mäkká
ROZMER 210 × 148 mm
HMOTNOSŤ 214 g

Ďalšie tituly od autora Ľubomíra Strážovská

Marketing malého, stredného a rodinného podnikania

Marketing malého, stredného a rodinného podnikania

Ľubomíra Strážovská

19 € Sprint dva 2018