0

Knihy

Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy

Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy

Autor: Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik
Vydavateľstvo: WOLTERS KLUWER SK 2021
EAN: 9788057104384

Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Marketing: principy a nástroje

Marketing: principy a nástroje

Jan Koudelka, Oldřich Vávra

Vysoká škola ekonomie a managementu 2007 16,92 €
Marketing při utváření podnikové strategie

Marketing při utváření podnikové strategie

Karel Havlíček

Vysoká škola finanční a správní 2012 15,27 €
Dostupnosť:
Na sklade, posielame ihneď

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - áno Pergamen, Senec - nie

19,89 € Bežná cena 23,40 €
 

Viac o knihe

Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a cenovým stratégiám a popri zaužívaných prvkoch distribučných systémov opisuje aj ich nové prvky, ktoré firmy zavádzajú v rámci svojich distribučných systémov. Podrobne rozoberá tradičné aj moderné formy marketingovej komunikácie a zameriava sa na trhové správanie nielen spotrebiteľov, ale tiež firiem, pričom vychádza z trendov biznis marketingu. Zdôrazňuje význam marketingových aktivít aj vnútri firmy a úlohu ľudí, určených na marketingový výkon.Je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale aj iných univerzít a vysokých škôl, pričom dôležité informácie si v nej nájdu aj všetci záujemcovia o marketing a činnosti spojené s ním.

VYDAVATEĽSTVO WOLTERS KLUWER SK
ROK VYDANIA 2021
ISBN 978-80-571-0438-4
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 364
VÄZBA mäkká
ROZMER 243 × 172 × 20 mm
HMOTNOSŤ 626 g

Ďalšie tituly od autora Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik

Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy

Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy

Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik

19,89 € WOLTERS KLUWER SK 2021