0

Knihy

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Ekonómia

Autor: Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer 2016
EAN: 9788081684074

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov.

čítať viac

Pozreli ste si

Zatiaľ ste si u nás nepozreli iné produkty.

Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingového mixu a jeho rozšírenému chápaniu v rámci neziskových, športových a kultúrnych aktivít. V troch kapitolách sa autori venujú špecifickým aspektom marketingu v neziskových organizáciách, v športe a kultúre s dôrazom na rozpracovanie marketingového mixu. V publikácii nájdete množstvo príkladov spracovaných priamo z praxe a takisto množstvo obrázkov. Cenné poznatky v nej nájdu nielen študenti, ale takisto každý, kto sa zaujíma o problematiku marketingu uvedených oblastí v praxi.

VYDAVATEĽSTVO Wolters Kluwer
ROK VYDANIA 2016
ISBN 978-80-8168-407-4
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 196
VÄZBA mäkká
ROZMER 210 × 150 × 9 mm
HMOTNOSŤ 265 g

Ďalšie tituly od autora Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich

12,45 € Wolters Kluwer 2016