0

Knihy

Oznam:
V sobotu a nedeľu (21.12. a 22.12.) - OTVORENÉ - knihkupectvo Pergamen 9-12 hod., knihkupectvo Academia 14-17 hod. Info k dodaniu tovaru kuriérskou spoločnosťou DPD a Slovenskou poštou z tovaru, ktorý je u dodávateľa. Viac info →.

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Autor: Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich
Vydavateľstvo: WOLTERS KLUWER SK 2016
EAN: 9788081684074

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Zdroje financovania mimovládnych neziskových organizácií – možnosti v Slovenskej republike

Zdroje financovania mimovládnych neziskových organizácií – možnosti v Slovenskej republike

Mária Murray Svidroňová, Nikoleta Jakuš Muthová, Michaela Ďurdíková

Belianum 2023 13,77 €
Nové podvojné účtovníctvo neziskových organizácií

Nové podvojné účtovníctvo neziskových organizácií

Jaroslava Lukačovičová

Slovenská asociácia účtovníkov neziskových org. 2014 14,44 €
Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingového mixu a jeho rozšírenému chápaniu v rámci neziskových, športových a kultúrnych aktivít. V troch kapitolách sa autori venujú špecifickým aspektom marketingu v neziskových organizáciách, v športe a kultúre s dôrazom na rozpracovanie marketingového mixu. V publikácii nájdete množstvo príkladov spracovaných priamo z praxe a takisto množstvo obrázkov. Cenné poznatky v nej nájdu nielen študenti, ale takisto každý, kto sa zaujíma o problematiku marketingu uvedených oblastí v praxi.

VYDAVATEĽSTVO WOLTERS KLUWER SK
ROK VYDANIA 2016
ISBN 978-80-8168-407-4
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 196
VÄZBA mäkká
ROZMER 210 × 150 × 9 mm
HMOTNOSŤ 265 g

Ďalšie tituly od autora Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich

13,10 € WOLTERS KLUWER SK 2016