0

Knihy

Marketing

Marketing

Autor: Jaroslav Kita , Kolektív autorov
Vydavateľstvo: IURA EDITION 2010
EAN: 9788080783273

Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Učebnica vychádza zo základných marketingových koncepcií, pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Marketing pre stredné školy + CD

Marketing pre stredné školy + CD

Andrej Miklošík a kolektív

UNIVERZITA KOMENSKÉHO BRATISLAVA 2022 11 €
Marketing - 1. vydanie

Marketing - 1. vydanie

Milan Banyár

UNIVERZITA KOMENSKÉHO BRATISLAVA 2018 13,20 €
Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing

Hana Machková

GRADA 2015 12,56 €
Marketing služeb efektivně a moderně

Marketing služeb efektivně a moderně

Miroslava Vaštíková

GRADA 2014 14,66 €
Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Učebnica vychádza zo základných marketingových koncepcií, pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy uvedené v učebnici umožňujú vizualizáciu najdôležitejších častí textu. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie učiva. Text učebnice je doplnený o slovník odborných výrazov.
Po preštudovaní učebnice získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú základy marketingu a jeho miesto v spoločnosti, prostredie marketingovej činnosti v podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie.
Publikácia je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale takisto širokej verejnosti a pracovníkom v oblasti marketingu.

VYDAVATEĽSTVO IURA EDITION
ROK VYDANIA 2010
ISBN 978-80-8078-327-3
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 411
VÄZBA tvrdá
ROZMER 247 × 180 mm
HMOTNOSŤ 840 g

Ďalšie tituly od autora Jaroslav Kita , Kolektív autorov

Marketing

Marketing

Jaroslav Kita , Kolektív autorov

11 € IURA EDITION 2010