0

Knihy

Oznam:
V sobotu a nedeľu (21.12. a 22.12.) - OTVORENÉ - knihkupectvo Pergamen 9-12 hod., knihkupectvo Academia 14-17 hod. Info k dodaniu tovaru kuriérskou spoločnosťou DPD a Slovenskou poštou z tovaru, ktorý je u dodávateľa. Viac info →.

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing

Autor: Adam Madleňák
Vydavateľstvo: WOLTERS KLUWER SK 2023
EAN: 9788057106364

Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či právnych vzťahov a situácií v prostredí slovenských i zahraničných hospodárskych trhov, ktorých skúmanie je nevyhnutné pre rozhodovanie podnikateľského subjektu pri vstupe na zahraničný trh.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Medzinárodný marketing

Medzinárodný marketing

Anna Križanová a kolektív

GEORG 2010 11,30 €
Medzinárodné účtovníctvo(medzinárodné účtovné štandardy)

Medzinárodné účtovníctvo(medzinárodné účtovné štandardy)

Kočner Marián

3K, s.r.o. - Doc. Ing. Marián Kočner, PhD. 2013 18 €
Medzinárodné podnikanie

Medzinárodné podnikanie

Peter Baláž

Sprint dva 2020 19,95 €
Medzinárodné podnikanie

Medzinárodné podnikanie

Jiří Dvořáček

PORADCA PODNIKATEĽA 2006 9,83 €
Dostupnosť:
Na sklade, posielame ihneď

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - áno Pergamen, Senec - nie

14,85 € Bežná cena 16,50 €
 

Viac o knihe

Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či právnych vzťahov a situácií v prostredí slovenských i zahraničných hospodárskych trhov, ktorých skúmanie je nevyhnutné pre rozhodovanie podnikateľského subjektu pri vstupe na zahraničný trh. Publikácia sa od ostatných v odbore odlišuje praktickým rozmerom skúmanej problematiky, ktorú reprezentujú poznatky autora plynúce z jeho vlastnej výskumnej činnosti i zo spolupráce so zástupcami zahraničných korporátnych spoločností.
Vysokoškolská učebnica je primárne určená pre študentov študijného odboru mediálne a komunikačné štúdiá so špecializáciou marketingová a masmediálna komunikácia, prípadne mediálne a informačné kompetencie a podporne aj pre študentov druhého stupňa právneho a ekonomického charakteru pre osvojenie si praktických súvislostí spojených s medzinárodným podnikaním. Je však cenným zdrojom informácií aj pre manažérov spoločností či iných vedeckovýskumných pracovníkov z oblastí medzinárodného podnikania a medzinárodného marketingu.

VYDAVATEĽSTVO WOLTERS KLUWER SK
ROK VYDANIA 2023
ISBN 978-80-571-0636-4
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 116
VÄZBA mäkká
ROZMER 214 × 154 × 8 mm
HMOTNOSŤ 156 g

Ďalšie tituly od autora Adam Madleňák

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing

Adam Madleňák

14,85 € WOLTERS KLUWER SK 2023