Generálna klauzula, menej tradičné prípady a zahraničné právne úpravy
Autor: Ľubomír Zlocha, Jana Strémy
Vydavateľstvo: Nakladatelství C.H.Beck-SK 2024
EAN: 9788082320438
Štruktúra diela je premyslená, založená na rozbore teoretických názorov na problematiku práva proti nekalej súťaži, na rozbore európskych i národných normatívnych aktov regulujúcich právo proti nekalej súťaži a judikatúry najvyšších súdnych autorít najmä Českej republiky a Slovenskej republiky. Z recenzného posudku Prof. JUDr. Jána Husára, CSc.
čítať viacDana Ondrejová
Nakladatelství C.H.Beck-CZ 2016 26,95 €Dana Ondrejová; Kamila Římanová; Tomáš Zvoníček
WOLTERS KLUWER SK 2021 27,96 €Jarmila Pokorná; Eva Večerková; Milan Pekárek
WOLTERS KLUWER SK 2015 55,65 €Dana Ondrejová
Nakladatelství C.H.Beck-CZ 2014 48,95 €Štruktúra diela je premyslená, založená na rozbore teoretických názorov na problematiku práva proti nekalej súťaži, na rozbore európskych i národných normatívnych aktov regulujúcich právo proti nekalej súťaži a judikatúry najvyšších súdnych autorít najmä Českej republiky a Slovenskej republiky.
Z recenzného posudku Prof. JUDr. Jána Husára, CSc.
Autori preukázali mimoriadne široký prehľad o relevantnej právnej úprave, judikatúre (domácej, no najmä zahraničnej a komunitárnej) i literatúre. Za pozitívum považujem fakt, že dielo prináša mnohé zaujímavé postrehy a poznatky, ktoré reagujú na nové fenomény „doby internetovej,“ a preto podstatne dopĺňajú domácu odbornú literatúru o pohľady na ne z dosiaľ nepoznaných aspektov.
Z recenzného posudku doc. JUDr. Ing. Martina Kubinca, PhD., univ. prof.
Publikace obsahuje řadu nových poznatků a názorů, a to v několika oblastech. Za pozornost stojí zejména kapitola 4. a 5., kde je z mého pohledu koncentrována pozornost na otázky nekalé soutěže v rámci moderních médií. Konflikt domény s právy na označení a reklama a marketing v prostoru elektronických médií jsou kapitoly nastolující množství zajímavých a pro současné bádání nových poznatků a zjištění.
Z recenzného posudku doc. JUDr. Petra Lišku, Ph.D., LL.M.