0

Knihy

Oznam:
V sobotu a nedeľu (21.12. a 22.12.) - OTVORENÉ - knihkupectvo Pergamen 9-12 hod., knihkupectvo Academia 14-17 hod. Info k dodaniu tovaru kuriérskou spoločnosťou DPD a Slovenskou poštou z tovaru, ktorý je u dodávateľa. Viac info →.

Neznáme príbehy úspešných značiek

Neznáme príbehy úspešných značiek

Prečo chodíme denne 10 000 krokov, zásnubný prsteň je diamantový a Santa Claus červený?

Autor: Filip Kuna, Lenka Pavlík Káčerová
Vydavateľstvo: Floating Minds 2023
EAN: 9788097465902

Už ste niekedy premýšľali, prečo máme denne chodiť 10 000 krokov, zásnubný prsteň býva diamantový (a nie smaragdový alebo rubínový) a Santa Claus je červený? Prečo IKEA nemá žiadne okná, výrobca piva Guinness začal vydávať knihu rekordov, Lidl si otvoril reštauráciu pod vedením michelinského šéfkuchára?

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Neznáme neznáme

Neznáme neznáme

Mark Forsyth

Artforum 2020 3,90 €
Príbehy úspešných

Príbehy úspešných

Robert T. Kiyosaki

Motýl 2013 9,81 €
Maľuj podľa značiek - Doprava

Maľuj podľa značiek - Doprava

autor neuvedený

Infoa s.r.o 2019 2,99 €
Maľuj podľa značiek - Farma

Maľuj podľa značiek - Farma

autor neuvedený

Infoa s.r.o 2019 2,99 €
Dostupnosť:
Dodanie 1 až 7 dní

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

20,42 € Bežná cena 21,50 €
 

Viac o knihe

Už ste niekedy premýšľali, prečo máme denne chodiť 10 000 krokov, zásnubný prsteň býva diamantový (a nie smaragdový alebo rubínový) a Santa Claus je červený?

Prečo IKEA nemá žiadne okná, výrobca piva Guinness začal vydávať knihu rekordov, Lidl si otvoril reštauráciu pod vedením michelinského šéfkuchára?

Ako je možné, že Pepsi mala kedysi šiestu najväčšiu armádu sveta, vyprážané kura z KFC je v Japonsku tradičným štedrovečerným jedlom a Red Bull si v zahraničí kúpite pod iným názvom a za zlomok ceny?

Objavte neznáme príbehy 52 úspešných značiek v tejto jedinečnej knihe!

Dozviete sa aj, že ľudia odmietali, priam neznášali, všetky vynálezy, ktoré nám dnes prídu také normálne ako dýchanie. Prvú vodičku auta pokladali za bosorku, splachovacie záchody boli pre nich maximálne nehygienické a nákupné vozíky ich urážali.

Príbehy dopĺňajú originálne ilustrácie a kniha je perfektným tipom na darček pre každého, kto má rád skryté tajomstvá obľúbených značiek či vecí, ktoré denne využíva, sleduje, navštevuje či konzumuje.

Pre čitateľov, ktorí si z deja chcú vziať aj niečo viac, je na konci každej kapitoly pripravená inšpirácia aj miesto na poznámky. Takisto tam nájdete odkaz na stránku s doplňujúcimi obrázkami, videami a ďalšími informáciami, ktoré sa nezmestili do knihy.

#znacky #pribehy #skutocnepribehy #reklama #marketing #inspiracia #podnikanie

VYDAVATEĽSTVO Floating Minds
ROK VYDANIA 2023
ISBN 978-80-974659-0-2
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 192
VÄZBA flexi
ROZMER 210 × 210 mm
HMOTNOSŤ 572 g

Ďalšie tituly od autora Filip Kuna, Lenka Pavlík Káčerová

Neznáme príbehy úspešných značiek

Neznáme príbehy úspešných značiek

Filip Kuna, Lenka Pavlík Káčerová

20,42 € Floating Minds 2023