0

Knihy

Oznam:
V sobotu a nedeľu (21.12. a 22.12.) - OTVORENÉ - knihkupectvo Pergamen 9-12 hod., knihkupectvo Academia 14-17 hod. Info k dodaniu tovaru kuriérskou spoločnosťou DPD a Slovenskou poštou z tovaru, ktorý je u dodávateľa. Viac info →.

Podnikanie a podnikateľské myslenie I.

Podnikanie a podnikateľské myslenie I.

Kto a prečo podniká

Autor: Jozef Papula
Vydavateľstvo: WOLTERS KLUWER SK 2015
EAN: 9788074789502

Hlavným cieľom monografie je prijateľným, ale najmä inšpiratívnym spôsobom preniknúť do podstaty podnikania, odhaliť základné faktory, ktoré podnikanie ovplyvňujú, a naznačiť cesty, ako možno podnikanie zdokonaľovať a naplno rozvinúť jeho schopnosti, aby sa stalo základnou hybnou silou ekonomiky i spoločenského rozvoja.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Podnikanie a podnikateľské myslenie II.

Podnikanie a podnikateľské myslenie II.

Ján Papula

WOLTERS KLUWER SK 2016 17,70 €
Podnikateľské rozhodovanie

Podnikateľské rozhodovanie

Anna Siekelová, Ivana Podhorská, Lucia Michalková

EDIS-vydavateľstvo 2023 27,55 €
Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Hlavným cieľom monografie je prijateľným, ale najmä inšpiratívnym spôsobom preniknúť do podstaty podnikania, odhaliť základné faktory, ktoré podnikanie ovplyvňujú, a naznačiť cesty, ako možno podnikanie zdokonaľovať a naplno rozvinúť jeho schopnosti, aby sa stalo základnou hybnou silou ekonomiky i spoločenského rozvoja. Zameriava sa na skúmanie podstaty podnikania a hľadanie odpovedí na otázky: Prečo podnikáme?, Kto by mal podnikať?, V prospech koho podnikanie prináša úžitok?.

Autori sa snažia vrátiť až k samotným základným koreňom podnikania, sledujú jeho vývoj v kontexte prebiehajúcich spoločenských zmien, ale i vplyvom vývoja ekonomického, filozofického a ľudského myslenia vo všeobecnosti. Hľadajú súvislosti vývoja podnikania s vývojom iných vedných odborov, predovšetkým ekonómie, manažmentu, ale i etiky alebo psychológie. Osobitne sa venujú malým a stredným podnikom a rodinnému podnikaniu a názorom na perspektívy ich budúceho rozvoja. Cieľom autorov bolo osloviť podnikateľov v praxi a najmä tých, ktorí sa na podnikanie prirpravujú, medzi nimi predovšetkým študentov vysokých škôl.

VYDAVATEĽSTVO WOLTERS KLUWER SK
ROK VYDANIA 2015
ISBN 978-80-7478-950-2
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 240
VÄZBA tvrdá
ROZMER 250 × 180 × 22 mm
HMOTNOSŤ 567 g

Ďalšie tituly od autora Jozef Papula

Podnikanie a podnikateľské myslenie I.

Podnikanie a podnikateľské myslenie I.

Jozef Papula

17,70 € WOLTERS KLUWER SK 2015
Strategické myslenie manažérov

Strategické myslenie manažérov

Jozef Papula

13 € KARTPRINT 2010