0

Knihy

Oznam:
V sobotu a nedeľu (21.12. a 22.12.) - OTVORENÉ - knihkupectvo Pergamen 9-12 hod., knihkupectvo Academia 14-17 hod. Info k dodaniu tovaru kuriérskou spoločnosťou DPD a Slovenskou poštou z tovaru, ktorý je u dodávateľa. Viac info →.

Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu

Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu

Autor: Lucia Bartková
Vydavateľstvo: Belianum 2021
EAN: 9788055718705

Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Legislatívne a hygienické požiadavky pre zariadenia spoločného stravovania

Legislatívne a hygienické požiadavky pre zariadenia spoločného stravovania

Ivana Regecová, Jana Výrostková, Slavomír Marcinčák, František Zigo

Univerzita veterinárneho lekárstva v Košiciach 2023 16,04 €
Akustické požiadavky na deliace konštrukcie

Akustické požiadavky na deliace konštrukcie

Zajac, Szabó

Vydavaťeľstvo STU 2009 8,58 €
Trestní právo pro forenzní analýzu

Trestní právo pro forenzní analýzu

Josef Souček

VŠCHT Praha 2019 23,10 €
Makroekonomické modely pro měnovou analýzu

Makroekonomické modely pro měnovou analýzu

Quang Tran Van

Nakladatelství Oeconomica 2019 29,37 €
Dostupnosť:
Dodanie 1 až 7 dní

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

19,17 € Bežná cena 21,30 €
 

Viac o knihe

Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú orientáciu podniku, postavenie marketingovej analýzy v podniku a uvádza požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu podľa najpoužívanejších noriem manažérstva kvality. Učebnica opisuje základne nástroje, ktoré sú využiteľné pri analýze jednotlivých faktorov ovplyvňujúcich podnik z vonkajšieho aj vnútorného prostredia, uvádza konkrétne príklady aplikácie niektorých nástrojov a tiež kontrolné otázky a úlohy na riešenie. Pozornosť venuje tiež marketingovému informačnému systému a problematike marketingového výskumu.

VYDAVATEĽSTVO Belianum
ROK VYDANIA 2021
ISBN 978-80-557-1870-5
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 160
VÄZBA mäkká
ROZMER 250 × 176 mm
HMOTNOSŤ 312 g

Ďalšie tituly od autora Lucia Bartková