Autor: Marián Zajko, Zuzana Chodasová, Ľubomír Jemala, Milan Materák
Vydavateľstvo: Vydavaťeľstvo STU 2010
EAN: 9788022733441
Autori venovali zvýšenú pozornosť otázkam inovácií v podnikoch, budovaniu ich transformačných a komunikačných systémov i etike podnikania. Výklad problematiky je orientovaný na študentov ekonomiky a manžmentu podnikania na vysokých školách technického zamerania a na čitateľov bez hlbšieho ekonomického vzdelania.
čítať viacLušňáková Zuzana a kolektív
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre 2023 5,61 €Denisa Malá
Belianum 2017 19,76 €Viktória Čejková; Dana Martinovičová
IURA EDITION 2013 15,70 €Autori venovali zvýšenú pozornosť otázkam inovácií v podnikoch, budovaniu ich transformačných a komunikačných systémov i etike podnikania.
Výklad problematiky je orientovaný na študentov ekonomiky a manžmentu podnikania na vysokých školách technického zamerania a na čitateľov bez hlbšieho ekonomického vzdelania. Autori sa snažili o jeho zrozumiteľnosť a doplnenie príkladmi z praxe. Môže však slúžiť aj ako príručka podnikania a riadenia malého a stredného podniku.
Marián Zajko, Zuzana Chodasová, Ľubomír Jemala, Milan Materák
11,20 €