Autor: Monika Hudáková, Jarmila Mižičková, Dagmar Válková
Vydavateľstvo: WOLTERS KLUWER SK 2016
EAN: 9878081682070
Hlavným cieľom autorov bolo preniknúť do podstaty rodinného podnikania a odhaliť jeho silné a slabé stránky. Zároveň naznačujú nové príležitosti a perspektívy ďalšieho rozvoja rodinných firiem na Slovensku, v Českej republike a vo svete.
čítať viacHlavným cieľom autorov bolo preniknúť do podstaty rodinného podnikania a odhaliť jeho silné a slabé stránky. Zároveň naznačujú nové príležitosti a perspektívy ďalšieho rozvoja rodinných firiem na Slovensku, v Českej republike a vo svete.
Čitateľ si postupne osvojuje nevyhnutné pojmy súvisiace s rodinným podnikaním, postupne prechádza históriou a súčasnosťou rodinného podnikania nielen na Slovensku a v Českej republike, ale aj vo svete.
Obsahovo ide o dve relatívne samostatné, ale logicky nadväzujúce časti, pričom prvá časť je venovaná rodinnému podnikaniu na Slovensku a druhá je venovaná riešeniu základných problémov rodinného podnikania v Českej republike. Súčasťou publikácie je aj dotazníkový prieskum zameraný na problematiku rodinných firiem, konkrétne na nástupníctvo v rodinných firmách, pripravenosť podnikateľov na procesy a problémy spojené s prenechaním rodinnej firmy jej nástupníkovi a na pripravenosť rodinných príslušníkov na prácu v rodinnej firme. Téma je spracovaná tak, aby priniesla nové poznatky a inšpirácie nielen pre študentov a jednotlivcov, ktorí sa rozhodujú, či chcú začať podnikať, ale aj pre podnikateľov v praxi.
Monika Hudáková, Jarmila Mižičková, Dagmar Válková
14,91 €