0

Knihy

Strategický a inovačný manažment

Strategický a inovačný manažment

Autor: Michal Balog; Angelina Iakovets
Vydavateľstvo: LEGES 2024
EAN: 9788075027467

Kniha poskytuje komplexný pohľad na princípy strategického manažmentu, jeho kľúčové koncepty a nástroje, ktoré podniky využívajú na dosiahnutie dlhodobých cieľov a udržanie konkurenčnej výhody.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Strategický manažment

Strategický manažment

Andrea Sujová, Petra Lesníková

Technická univerzita Zvolen 2022 24,30 €
Stratégia a strategický manažment

Stratégia a strategický manažment

Jozef Papula; Zuzana Papulová

WOLTERS KLUWER SK 2015 16,46 €
Stratégia a strategický manažment

Stratégia a strategický manažment

Jozef Papula; Zuzana Papulová

IURA EDITION 2013 16,15 €
Strategický manažment

Strategický manažment

Štefan Hittmár, Radoslav Jankal

EDIS-vydavateľstvo 2013 11,10 €
Dostupnosť:
Dodanie 1 až 7 dní

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

19,73 € Bežná cena 21,45 €
 

Viac o knihe

Kniha poskytuje komplexný pohľad na princípy strategického manažmentu, jeho kľúčové koncepty a nástroje, ktoré podniky využívajú na dosiahnutie dlhodobých cieľov a udržanie konkurenčnej výhody. Zvýšená pozornosť je venovaná integrácii inovácií do strategického plánovania, čo umožňuje podnikom pružne sa prispôsobiť meniacim sa trhovým podmienkam a efektívne riadiť procesy digitálnej transformácie a udržateľnosti.
V knihe sú predstavené rôzne modely a rámce, ktoré manažérom pomôžu pri rozhodovaní vhodného rozvoja inovačnej kultúry a správneho načasovania pre zavádzanie nových technológií, výrobkov a postupov. Súčasťou knihy sú prípadové štúdie z reálnych podnikov, ktoré ilustrujú praktické aplikácie stratégií v rôznych odvetviach, a tým ponúkajú čitateľom cenné poznatky o riadení inovácií, správnom načasovaní a moderných prístupoch k ich realizácii.
Kombinácia teoretických základov s praktickými príkladmi predstavuje užitočný nástroj pre podnikateľov, manažérov a študentov, ktorí chcú pochopiť, ako efektívne, cieľavedome využívať strategické a inovačné nástroje na zlepšenie výkonnosti organizácie a zabezpečenie jej trvalého úspechu v súčasnom konkurenčnom prostredí.

VYDAVATEĽSTVO LEGES
ROK VYDANIA 2024
ISBN 978-80-7502-746-7
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 182
VÄZBA mäkká
ROZMER 210 × 150 × 110 mm
HMOTNOSŤ 238 g

Ďalšie tituly od autora Michal Balog; Angelina Iakovets

Strategický a inovačný manažment

Strategický a inovačný manažment

Michal Balog; Angelina Iakovets

19,73 € LEGES 2024