0

Knihy

Strategický manažment

Strategický manažment

Autor: Štefan Slávik
Vydavateľstvo: Sprint dva 2013
EAN: 9788089393961

Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia v podmienkach trhového hospodárstva. Spracovaná do zovšeobecneného a logického systému poznatkov a princípov si spätne našla cestu z vedeckých a školských pracovísk do praxe.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Strategický manažment

Strategický manažment

Andrea Sujová, Petra Lesníková

Technická univerzita Zvolen 2022 24,30 €
Strategický manažment

Strategický manažment

Jozef Papula; Zuzana Papulová; Ján Papula

WOLTERS KLUWER SK 2019 23,40 €
Stratégia a strategický manažment

Stratégia a strategický manažment

Jozef Papula; Zuzana Papulová

WOLTERS KLUWER SK 2015 16,46 €
Stratégia a strategický manažment

Stratégia a strategický manažment

Jozef Papula; Zuzana Papulová

IURA EDITION 2013 16,15 €
Dostupnosť:
Na sklade, posielame ihneď

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - áno Pergamen, Senec - nie

15,50 € Bežná cena 19 €
 

Viac o knihe

Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia v podmienkach trhového hospodárstva. Spracovaná do zovšeobecneného a logického systému poznatkov a princípov si spätne našla cestu z vedeckých a školských pracovísk do praxe. Strategický manažment patrí medzi profilujúce predmety študijných programov popredných svetových univerzít na druhom stupni vysokoškolského vzdelania zameraného na výchovu podnikových manažérov a ekonómov, prednáša sa na prestížnych manažérskych a podnikateľských školách a je súčasťou kurzov pre vrcholných manažérov. Strategicky myslieť a riadiť je hlavnou a nezastupiteľnou úlohou vrcholných manažérov, v čom im pomáhajú odborné štábne útvary. V prvých dekádach 21. storočia však nemožno vystačiť v riadení podniku len s empíriou a intuíciou, hoci nie sú bezvýznamné. K úspechu možno dospieť skôr a efektívnejšie pomocou kombinácie praktických skúseností a logicky usporiadaného súboru poznatkov moderného strategického manažmentu. V predloženej učebnici sa študent podnikového manažmentu a podnikovej ekonomiky zoznámi s univerzálnymi poznatkami a metódami, ktoré sa dajú aplikovať na akýkoľvek podnik bez ohľadu na jeho veľkosť a odvetvové začlenenie.

VYDAVATEĽSTVO Sprint dva
ROK VYDANIA 2013
ISBN 978-80-89393-96-1
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 390
VÄZBA mäkká
ROZMER 210 × 148 mm
HMOTNOSŤ -

Ďalšie tituly od autora Štefan Slávik

Strategický manažment

Strategický manažment

Štefan Slávik

15,50 € Sprint dva 2013