0

Knihy

Strategický marketing

Strategický marketing

Autor: Dagmar Lesáková
Vydavateľstvo: Sprint dva 2014
EAN: 9788089710072

Cieľom predkladanej publikácie je:- vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,- analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch,- objasniť využitie nástrojov

čítať viac

Pozreli ste si

Zatiaľ ste si u nás nepozreli iné produkty.

Dostupnosť:
Na sklade, posielame ihneď

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - áno

13,80 € Bežná cena 19,90 €
 

Viac o knihe

Cieľom predkladanej publikácie je:- vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,- analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch,- objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.

VYDAVATEĽSTVO Sprint dva
ROK VYDANIA 2014
ISBN 978-80-89710-07-2
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 350
VÄZBA mäkká
ROZMER -
HMOTNOSŤ -

Ďalšie tituly od autora Dagmar Lesáková

Strategický marketing

Strategický marketing

Dagmar Lesáková

13,80 € Sprint dva 2014
Strategický marketing

Strategický marketing

Dagmar Lesáková

13,90 € Sprint vfra 2008