0

Knihy

Text a štýl reklamy v periodickej tlači

Text a štýl reklamy v periodickej tlači

Autor: Emil Tvrdoň
Vydavateľstvo: EPOS 1999
EAN: 8088810639

Publikácia podáva prehľadnú syntézu poznatkov o reklamnom texte a štýle, pričom ide o vôbec prvý príspevok k danej problematike u nás. Je určená študentom propagácie a širokej odbornej verejnosti pracujúcej v oblasti reklamy a propagácie.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Typológia periodickej tlače 1

Typológia periodickej tlače 1

Andrej Tušer

UNIVERZITA KOMENSKÉHO BRATISLAVA 1995 0,55 €
Bibliografia inorečových tlačí z územia Slovenska 1901 – 1918

Bibliografia inorečových tlačí z územia Slovenska 1901 – 1918

Agáta Klimeková , Janka Ondroušková

Slovenská národná knižnica 2021 49,50 €
Psychologie reklamy

Psychologie reklamy

Jitka Vysekalová

GRADA 2023 21,05 €
Dostupnosť:
Na sklade, posielame ihneď

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - áno Pergamen, Senec - nie

13,01 €
 

Viac o knihe

Publikácia podáva prehľadnú syntézu poznatkov o reklamnom texte a štýle, pričom ide o vôbec prvý príspevok k danej problematike u nás. Je určená študentom propagácie a širokej odbornej verejnosti pracujúcej v oblasti reklamy a propagácie.

VYDAVATEĽSTVO EPOS
ROK VYDANIA 1999
ISBN -
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 272
VÄZBA mäkká
ROZMER 145 x 205 x 15 mm
HMOTNOSŤ 300 g

Ďalšie tituly od autora Emil Tvrdoň