0

Knihy

Udržateľnosť

Udržateľnosť

Ako vybudovať značku v čase klimatickej zmeny

Autor: Katarína Chomová
Vydavateľstvo: GRADA 2024
EAN: 9788080908997

Dôvera zákazníkov ohľadom vyhlásení značiek o svojich ekologických a sociálnych aktivitách neustále klesá. Na druhej strane veľa firiem sa obáva obvinenia z greenwashingu.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Cestovný ruch udržateľnosť a zodp. medzi

Cestovný ruch udržateľnosť a zodp. medzi

Ľudmila Novacká

Vydavateľstvo EKONÓM 2013 23,04 €
Dostupnosť:
Na sklade, posielame ihneď

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - áno Pergamen, Senec - nie

21,15 € Bežná cena 22,99 €
 

Viac o knihe

Dôvera zákazníkov ohľadom vyhlásení značiek o svojich ekologických a sociálnych aktivitách neustále klesá. Na druhej strane veľa firiem sa obáva obvinenia z greenwashingu. Udržateľné značky sa riadia win-win-win stratégiou: prinášajú hodnotu zákazníkom, firmám konkurenčnú výhodu a zároveň chápu ekologické a sociálne problémy, ktorým spoločnosť v čase klimatickej krízy čelí. Kniha opisuje tie najlepšie postupy a stratégie, ako môžu značky zmeniť svoju produkciu, distribúciu a marketingovú komunikáciu, aby boli viac ekologicky a sociálne udržateľné a zároveň aby si zvýšili dôveryhodnosť v očiach zákazníkov a zlepšili svoje finančné výsledky.
Kniha obsahuje kapitoly: Klimatická zmena a značky, Udržateľnosť v marketingu, Vlastnosti udržateľnej značky, Stratégia udržateľnej značky, Hlavné aktivity udržateľnej značky, Udržateľné inovácie a udržateľný dizajn, Nové technológie podporujúce udržateľné značky, Ukazovatele výkonnosti udržateľnej značky, Komunikácia udržateľnej značky, Spolupráca a transformačné partnerstvá a Greenwashing.

VYDAVATEĽSTVO GRADA
ROK VYDANIA 2024
ISBN 978-80-8090-899-7
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 320
VÄZBA mäkká
ROZMER 240 × 165 × 18 mm
HMOTNOSŤ 530 g

Ďalšie tituly od autora Katarína Chomová

Udržateľnosť

Udržateľnosť

Katarína Chomová

21,15 € GRADA 2024