Autor: Iveta Stankovičová, Mária Vojtková
Vydavateľstvo: IURA EDITION 2007
EAN: 9788080781521
Publikácia sa venuje dnes veľmi populárnym metódam viacrozmernej štatistickej analýzy, ako sú zhluková analýza alebo logistická regresia, ktoré sú nepostrádateľné v dennej praxi každého marketingového manažéra, analytika alebo riaditeľa vzťahov so zákazníkmi.
čítať viacViera Labudová; Viera Pacáková; Ľubica Sipková
WOLTERS KLUWER SK 2021 22,86 €Jozef Bavoľár, Ján Ferjenčík, Pavol Kačmár
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach 2021 19,57 €Anna Dolinayová, Eva Brumerčíková
EDIS-vydavateľstvo 2021 21,30 €Pavol Pivovarniček
VEDA 2021 23,75 €Publikácia sa venuje dnes veľmi populárnym metódam viacrozmernej štatistickej analýzy, ako sú zhluková analýza alebo logistická regresia, ktoré sú nepostrádateľné v dennej praxi každého marketingového manažéra, analytika alebo riaditeľa vzťahov so zákazníkmi.
Zaoberá sa tiež metódami faktorovej analýzy, metódami hlavných komponentov, diskriminačnej analýzy alebo viackriteriálneho hodnotenia. Odborná verejnosť má tak možnosť získať nové podnety, ako vyhodnocovať správanie svojich zákazníkov, ako lepšie identifikovať skryté riziká v podnikaní, alebo ako vyhodnotiť priority v komunikácii s dodávateľmi.
K publikácii je priložené DVD s výukovým programom SAS EG, umožňujúce praktické použitie vysvetľovaných viacrozmerných štatistických metód.
Iveta Stankovičová, Mária Vojtková
15,46 €