Autor: Robert B. Cialdini
Vydavateľstvo: Eastone Books 2014
EAN: 9788081092596
Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia.
čítať viacTeodor Kollárik
UNIVERZITA KOMENSKÉHO BRATISLAVA 2011 15,29 €Magda Biznárová
VŠ zdravotníctva a sociálnej práce sv. Alžbety 2006 4,94 €Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého
vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna
psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych
príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych
firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna rozoberá každú „zbraň
vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému máme
tendencie pri svojom rozhodovaní podľahnúť alebo mu automaticky
prispôsobiť svoje správanie či uvažovanie.
Následne dáva návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech
alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha Vplyv sa tak stáva
výbornou príručkou nielen pre pracovníkov v oblastiach marketingu,
reklamy či obchodu, ale aj pre spotrebiteľov, klientov a zákazníkov. Bola
preložená do 26 jazykov a teraz po prvýkrát vychádza aj v slovenčine.