0

Knihy

Základy marketingu

Základy marketingu

Autor: Gabriela Bartáková; Viera Cibáková
Vydavateľstvo: - 2007
EAN: 9788080781569

Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, procesov globalizácie, rozvoja informačných technológií a rastúcich požiadaviek zákazníkov nevyhnutne uplatňovať vo svojom podnikaní.

čítať viac

Pozreli ste si

Zatiaľ ste si u nás nepozreli iné produkty.

Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, procesov globalizácie, rozvoja informačných technológií a rastúcich požiadaviek zákazníkov nevyhnutne uplatňovať vo svojom podnikaní. Je rozdelená do piatich základných častí: základné pojmy marketingu a tvorba marketingovej koncepcie, strategické a marketingové plánovanie, marketingové prostredie a marketingový informačný systém, segmentáciu trhu a analýza nákupného správania, nástroje marketingového mixu.

Publikácia by mala osloviť študentov, ktorí sa na profesionálnu marketingovú dráhu pripravujú, manažérov, ktorí profesiu už vykonávajú, ako aj všetkých podnikových zamestnancov, ktorí si chcú rozšíriť vedomosti z oblasti marketingových aktivít.

VYDAVATEĽSTVO -
ROK VYDANIA 2007
ISBN 978-80-8078-156-9
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 224
VÄZBA -
ROZMER 220 × 160 × 19 mm
HMOTNOSŤ 399 g

Ďalšie tituly od autora Gabriela Bartáková; Viera Cibáková

Základy marketingu

Základy marketingu

Gabriela Bartáková; Viera Cibáková

6,60 € - 2007