Autor: Andrea Seberíni
Vydavateľstvo: Belianum 2021
EAN: 9788055718965
Cieľom vysokoškolskej učebnice je ponúknuť ucelený prehľad vybraných poznatkov aplikovanej psychologickej disciplíny – psychológie trhu. Pre potreby vysokoškolskej učebnice sú vybrané poznatky, ktoré sú významné pre študentov ekonomických odborov, ale zároveň sú využiteľné v manažérskej praxi.
čítať viacTeodor Kollárik
UNIVERZITA KOMENSKÉHO BRATISLAVA 2011 15,29 €Vladislav Kačáni
Slovenské pedagogické nakladateľstvo 2008 12 €Magda Biznárová
VŠ zdravotníctva a sociálnej práce sv. Alžbety 2006 4,94 €Cieľom vysokoškolskej učebnice je ponúknuť ucelený prehľad vybraných poznatkov aplikovanej psychologickej disciplíny – psychológie trhu. Pre potreby vysokoškolskej učebnice sú vybrané poznatky, ktoré sú významné pre študentov ekonomických odborov, ale zároveň sú využiteľné v manažérskej praxi. Práve psychológia trhu ponúka poznatky, ktoré prispejú k poznaniu, pochopeniu a predvídaniu spotrebiteľského správania na trhu. Psychologické poznatky tvoria často základ pre efektívne kampane, ktoré sú tvorené adresne pre konkrétny cieľový trh, ktoré si daný segment vyžaduje.