Úspešné návyky vizionárskych spoločností
Autor: Jim Collins; Jerry I. Porras
Vydavateľstvo: Eastone Books 2007
EAN: 9788089217588
Jim Collins (autor celosvetového bestseleru Good to Great – Z dobrého skvelé)* a Jerry I. Porras sa zamerali na osemnásť skutočne výnimočných a dlhotrvajúcich spoločností a preskúmali každú z nich v priamom porovnaní s jednou z jej top konkurentov, pričom sa opierali o šesťročný výskumný projekt uskutočnený na Stanford University Graduate School of Business.
čítať viacJim Collins (autor celosvetového bestseleru Good to Great – Z dobrého skvelé)*
a Jerry I. Porras sa zamerali na osemnásť skutočne výnimočných a dlhotrvajúcich
spoločností a preskúmali každú z nich v priamom porovnaní s jednou z jej top
konkurentov, pričom sa opierali o šesťročný výskumný projekt uskutočnený na
Stanford University Graduate School of Business. Spoločnosti preskúmali od ich
úplných začiatkov až do súčasnosti – ako nováčikov, stredne veľké spoločnosti
a ako veľké korporácie. Autori sa po celú dobu pýtali: „Čo odlišuje skutočne výnimočné
spoločnosti od porovnávacích spoločností a aké boli spoločné postupy, ktoré
tieto trvalo skvelé spoločnosti uplatňovali počas svojej histórie?“
Built to Last je plná stoviek konkrétnych príkladov, usporiadaná do súvislého systému
praktických konceptov, ktoré môžu byť aplikované manažérmi a podnikateľmi
na všetkých úrovniach, a poskytuje vzorový plán, ako vybudovať organizácie,
ktoré budú prosperovať tak v 21. storočí, ako aj v ďalekej budúcnosti.