0

Knihy

Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi

Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi

Autor: Andrej Sizov; Jim Mathers
Vydavateľstvo: GROW-UP Publishing, s.r.o. 2018
EAN: 9788097213725

Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne? Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj? Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení na večný zápas v tejto nekončiacej studenej vojne?

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Oslobodenie Slovenska a koniec druhej svetovej vojny

Oslobodenie Slovenska a koniec druhej svetovej vojny

Stanislav Mičev

Múzeum Slovenského Národného Povstania 2022 18 €
Rivali a partneri studenej éry

Rivali a partneri studenej éry

Slavomír Michálek

VEDA 2017 22,79 €
Skvosty studenej kuchyne (31)

Skvosty studenej kuchyne (31)

neznámy autor

EX book SK 2013 1,50 €
Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne? Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj? Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení na večný zápas v tejto nekončiacej studenej vojne?

V tejto knihe sú zhrnuté celoživotné pozorovania dvoch ľudí: aké sú víťazné postoje profesionálov, ktorí sú majstrami v predaji, a ako správne zvládať zákazníkov, s cieľom ukončiť studenú vojnu medzi zákazníkmi a profesionálnymi predajcami.

V tejto knihe je 55 jednoduchých a ľahko pochopiteľných lekcií, ktoré sa zídu každému profesionálnemu predajcovi, manažérovi alebo vedúcemu predaja, bez ohľadu na to, koľko majú skúseností v oblasti profesionálneho predaja.

Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie, veľký počet vracajúcich sa zákazníkov a predaj novým zákazníkom, ktorých niekto odporučil.

Autori vám prostredníctvom tejto knihy povedia:


Čo presne musíte robiť, ak chcete viac (predaja, peňazí, času, atď...).

Ako majstri definujú „predaj“ (čo to ten „predaj“ vlastne je) – situácie opísané v knihe sú založené na reálnych skúsenostiach autorov.

Ako predávať tak, aby Váš zákazník nemal námietky voči cene.

Čo ľudí motivuje, aby si kúpili Váš produkt alebo Vašu službu.

Naučte sa predávať tak, aby ste mali čo najmenej reklamácií – aby ľudia Váš produkt jednoducho milovali!

Objavíte návod, ako sa vyhnúť tomu, aby ste ako predajca prestali mať radi svoj produkt.

Dozviete sa, čo je tou najlepšou reklamou

VYDAVATEĽSTVO GROW-UP Publishing, s.r.o.
ROK VYDANIA 2018
ISBN 978-80-972137-2-5
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 186
VÄZBA tvrdá
ROZMER 235 × 160 × 17 mm
HMOTNOSŤ 392 g

Ďalšie tituly od autora Andrej Sizov; Jim Mathers

Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi

Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi

Andrej Sizov; Jim Mathers

20,40 € GROW-UP Publishing, s.r.o. 2018