0

Knihy

Oznam:
V sobotu a nedeľu (21.12. a 22.12.) - OTVORENÉ - knihkupectvo Pergamen 9-12 hod., knihkupectvo Academia 14-17 hod. Info k dodaniu tovaru kuriérskou spoločnosťou DPD a Slovenskou poštou z tovaru, ktorý je u dodávateľa. Viac info →.

Manažéri na cudzom parkete

Manažéri na cudzom parkete

Ako prekonávať nástrahy interkultúrnej komunikácie

Autor: Tomáš Borec
Vydavateľstvo: Neopublic 2009
EAN: 9788097022754

Ako prekonávať nástrahy interkultúrnej komunikácie - kniha poskytuje návody na úspešnú komunikáciu s partnermi z iných obchodných kultúr a dodržiavanie pravidiel zdvorilého správania v rôznych krajinách sveta.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Odborná komunikácia v cudzom jazyku - Nemecký jazyk

Odborná komunikácia v cudzom jazyku - Nemecký jazyk

Elena Hudecová

Vydavaťeľstvo STU 2020 18,70 €
Jana Kirschner: V cudzom meste  LP

Jana Kirschner: V cudzom meste LP

Jana Kirschner, UNIVERSAL SLOVAK

Universal Music MID 2019 25,99 €
V cudzom tele

V cudzom tele

Alice Askew; Claude Askew

Vydavateľstvo Európa 2018 8,09 €
Žena v cudzom brlohu

Žena v cudzom brlohu

Dana Dubivská

FAMA Art 2012 5,94 €
Dostupnosť:
Na sklade, posielame ihneď

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - áno

5,94 € Bežná cena 8,80 €
 

Viac o knihe

Ako prekonávať nástrahy interkultúrnej komunikácie - kniha poskytuje návody na úspešnú komunikáciu s partnermi z iných obchodných kultúr a dodržiavanie pravidiel zdvorilého správania v rôznych krajinách sveta. Autor úspešnej knihy "Moderná biznis etiketa pre manažérov" sa tentoraz zameral na niektoré typické obchodné kultúry, ktoré môžu byť pre mnohých manažérov zaujímavé.

Medzinárodné skúsenosti ukazujú, že iba jazyková príprava pre nadväzovanie kontaktov, vytváranie a udržiavanie obchodných vzťahov, nestačí. Komunikácia s partnermi "s rovnakým hardvérom, ale iným softvérom v hlave" si nevyhnutne vyžaduje pochopiť, že ľudia v rozličných obchodných kultúrach rozmýšľajú a chovajú sa rôznymi spôsobmi, pričom tieto odlišnosti bezprostredne ovplyvňujú ich komunikačné správanie. Kniha by mala pomôcť tieto rozdiely nielen spoznať, ale sa v nich vyznať a využívať v praxi. Preto by na ňu nemal sadať prach, ale mala by byť neustále poruke.

VYDAVATEĽSTVO Neopublic
ROK VYDANIA 2009
ISBN 978-80-970227-5-4
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 224
VÄZBA mäkká
ROZMER 200 × 125 × 11 mm
HMOTNOSŤ 238 g

Ďalšie tituly od autora Tomáš Borec

Moderná biznis etiketa pre manažérov

Moderná biznis etiketa pre manažérov

Tomáš Borec

5,94 € Neopublic 2010
Manažéri na cudzom parkete

Manažéri na cudzom parkete

Tomáš Borec

5,94 € Neopublic 2009