0

Knihy

Oznam:
V sobotu a nedeľu (21.12. a 22.12.) - OTVORENÉ - knihkupectvo Pergamen 9-12 hod., knihkupectvo Academia 14-17 hod. Info k dodaniu tovaru kuriérskou spoločnosťou DPD a Slovenskou poštou z tovaru, ktorý je u dodávateľa. Viac info →.

Meranie spokojnosti zákazníka z pohľadu manažérstva kvality a marketingu

Meranie spokojnosti zákazníka z pohľadu manažérstva kvality a marketingu

Autor: Jarmila Šalgovičová
Vydavateľstvo: SP Synergia 2006
EAN: 9788096939060

čítať viac
Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

VYDAVATEĽSTVO SP Synergia
ROK VYDANIA 2006
ISBN 80-969390-6-8
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 214
VÄZBA mäkká
ROZMER 230 × 155 mm
HMOTNOSŤ 325 g

Ďalšie tituly od autora Jarmila Šalgovičová