0

Knihy

Žlutá kniha budování značky

Žlutá kniha budování značky

Dvanáct fenomenálních principů pro efektivní budování osobní firemní nebo produk

Autor: Michal Pastier
Vydavateľstvo: barecz & conrad books 2024
EAN: 9788090876866

Konečne kniha, ktorá spája budovanie značky a efektívne podnikanie do jedného celku a prostredníctvom dvanástich princípov odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predávať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Žltá kniha budovania značky

Žltá kniha budovania značky

Michal Pastier

barecz & conrad books 2024 30,51 €
Budování Dystopie

Budování Dystopie

James Stevens Curl

BOOKS&PIPES 2023 32,12 €
Budování úspěšných týmů

Budování úspěšných týmů

Petra Kryštofová, Jarmila Frejtichová

MANAGEMENT PRESS 2022 17,99 €
Captain America Steve Rogers 3 Budování impéria

Captain America Steve Rogers 3 Budování impéria

Nick Spencer; Jesus Saiz; Javier Pina; Rachelle Rosenberg

BB ART 2020 19,75 €
Dostupnosť:
Dodanie 1 až 7 dní

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

49,01 € Bežná cena 54,45 €
 

Viac o knihe

Konečne kniha, ktorá spája budovanie značky a efektívne podnikanie do jedného celku a prostredníctvom dvanástich princípov odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predávať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ Kniha je určená pre všetkých, ktorí premýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samých seba. Krok za krokom a bez zbytočných omáčok.

Autor Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s viac ako 15-ročnou praxou. Jeho tímy majú na konte vyše 250 projektov nových značiek. Svoje skúsenosti spracoval na viac ako 600 stranách do troch fáz a dvanástich princípov, ktoré dokáže využiť každý (kmeň značky, ulica značky, maják značky, vzducholoď značky a mnoho ďalších). Autor je človek z praxe a predstaví vám konkrétne lekcie, jasné kroky aj upozornenia na pasce a drahé riziká. Dá vám tiež nové inšpirácie vďaka viac ako dvesto obrázkom, grafom a príkladom. Žltá kniha budovania značky vás naučí nielen viac zarobiť, ale hlavne vám ušetrí veľa času, energie a finančných rezerv tým, že vám pomôže vyhnúť sa drahým a úplne zbytočným chybám.

Väčšina kníh o značkách boli knihy dizajnérov pre dizajnérov. Akademikov pre akademikov. Stratégov pre stratégov. Kreatívcov pre kreatívcov. Preto som chcel napísať knihu pre budúcich podnikateľov, rozbiehačov svojich značiek a nemarketérov. A to tak, aby vás nezabila zbytočnou komplexnosťou a akademickosťou, aby ste to, čo čítate, vedeli rýchlo použiť. Nie je v nej zbytočne všetko, ale je v nej všetko, čo môžete rýchlo aplikovať. Táto kniha je určená tým, ktorí nechcú filozofovať, čo vlastne značka je, ale skôr vedieť odpovede na otázky: „Čo mám pri rozbiehaní značky reálne robiť?“ „Na čo si dať pozor?“ „Ako postaviť vlastnú značku rýchlo a efektívne?“ „Aké sú konkrétne kroky pre rôzne fázy firmy alebo projektu?“ „Čo funguje dlhodobo a čo je len trend, móda alebo hype?“ „Čo má najväčší dopad na efektívnu komunikáciu?“ „Prečo si firmy právne chránia aj svoje farby?“ „Prečo je v Japonsku toľko značiek, ktoré majú spievané logá?“ „Ako odlíšiť veci podstatné od vecí naliehavých?“ „Ako nešpekulovať a makať?“

Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.

Upozornenie Michala Pastiera:
Nečítať pred spaním alebo keď sa chcete upokojiť.
Nekombinovať s energetickými nápojmi a alkoholom.
Knihu darujte, nepožičiavajte, lebo vám ju aj tak nevrátia.

VYDAVATEĽSTVO barecz & conrad books
ROK VYDANIA 2024
ISBN 978-80-908768-6-6
JAZYK český
POČET STRÁN 608
VÄZBA mäkká
ROZMER 237 × 160 × 53 mm
HMOTNOSŤ 948 g

Ďalšie tituly od autora Michal Pastier

Žltá kniha budovania značky

Žltá kniha budovania značky

Michal Pastier

30,51 € barecz & conrad books 2024
Žlutá kniha budování značky

Žlutá kniha budování značky

Michal Pastier

49,01 € barecz & conrad books 2024