Dvanáct fenomenálních principů pro efektivní budování osobní firemní nebo produk
Autor: Michal Pastier
Vydavateľstvo: barecz & conrad books 2024
EAN: 9788090876866
Konečne kniha, ktorá spája budovanie značky a efektívne podnikanie do jedného celku a prostredníctvom dvanástich princípov odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predávať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?
čítať viacNick Spencer; Jesus Saiz; Javier Pina; Rachelle Rosenberg
BB ART 2020 19,75 €Konečne kniha, ktorá spája budovanie značky a efektívne podnikanie do jedného celku a prostredníctvom dvanástich princípov odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predávať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ Kniha je určená pre všetkých, ktorí premýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samých seba. Krok za krokom a bez zbytočných omáčok.
Autor Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s viac ako 15-ročnou praxou. Jeho tímy majú na konte vyše 250 projektov nových značiek. Svoje skúsenosti spracoval na viac ako 600 stranách do troch fáz a dvanástich princípov, ktoré dokáže využiť každý (kmeň značky, ulica značky, maják značky, vzducholoď značky a mnoho ďalších). Autor je človek z praxe a predstaví vám konkrétne lekcie, jasné kroky aj upozornenia na pasce a drahé riziká. Dá vám tiež nové inšpirácie vďaka viac ako dvesto obrázkom, grafom a príkladom. Žltá kniha budovania značky vás naučí nielen viac zarobiť, ale hlavne vám ušetrí veľa času, energie a finančných rezerv tým, že vám pomôže vyhnúť sa drahým a úplne zbytočným chybám.
Väčšina kníh o značkách boli knihy dizajnérov pre dizajnérov. Akademikov pre akademikov. Stratégov pre stratégov. Kreatívcov pre kreatívcov. Preto som chcel napísať knihu pre budúcich podnikateľov, rozbiehačov svojich značiek a nemarketérov. A to tak, aby vás nezabila zbytočnou komplexnosťou a akademickosťou, aby ste to, čo čítate, vedeli rýchlo použiť. Nie je v nej zbytočne všetko, ale je v nej všetko, čo môžete rýchlo aplikovať. Táto kniha je určená tým, ktorí nechcú filozofovať, čo vlastne značka je, ale skôr vedieť odpovede na otázky: „Čo mám pri rozbiehaní značky reálne robiť?“ „Na čo si dať pozor?“ „Ako postaviť vlastnú značku rýchlo a efektívne?“ „Aké sú konkrétne kroky pre rôzne fázy firmy alebo projektu?“ „Čo funguje dlhodobo a čo je len trend, móda alebo hype?“ „Čo má najväčší dopad na efektívnu komunikáciu?“ „Prečo si firmy právne chránia aj svoje farby?“ „Prečo je v Japonsku toľko značiek, ktoré majú spievané logá?“ „Ako odlíšiť veci podstatné od vecí naliehavých?“ „Ako nešpekulovať a makať?“
Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.
Upozornenie Michala Pastiera:
Nečítať pred spaním alebo keď sa chcete upokojiť.
Nekombinovať s energetickými nápojmi a alkoholom.
Knihu darujte, nepožičiavajte, lebo vám ju aj tak nevrátia.