Autor: Arnold S. Luknič
Vydavateľstvo: Slovak Academic Press, s.r.o. 1994
EAN: 8085665301
Štvrtý rozmer podnikania - etika je prvou rozsiahlejšou publikáciou svojho druhu pravdepodobne v celej "postkomunistickej" Európe. Ide o významný teoretický, ale i praktický počin, pretože zakladá aj v našich podmienkach tradíciu významnej humanitnej disciplíny, akou sa podnikateľská etika stala v posledných rokoch v Spojených štátoch a v západnej Európe.
čítať viacSü Ming-tchang
Slovenská asociácia ZYQ 2018 19,80 €Štvrtý rozmer podnikania - etika je prvou rozsiahlejšou publikáciou svojho druhu pravdepodobne v celej "postkomunistickej" Európe. Ide o významný teoretický, ale i praktický počin, pretože zakladá aj v našich podmienkach tradíciu významnej humanitnej disciplíny, akou sa podnikateľská etika stala v posledných rokoch v Spojených štátoch a v západnej Európe. Práca zapĺňa vákuum, ktoré pociťujú najmä učitelia a študenti pri výučbe etiky na všetkých stupňoch škôl. Informácie obsiahnuté v knihe však môžu byť inšpiráciou nielen pre pedagogickú prácu, ale i vedecké aktivity v príbuzných sociálnovedných a ekonomických odboroch v slovenskom, ako aj v stredoeurópskom a východoeurópskom kontexte. Disponuje na to množstvom poznatkov, prípadových štúdií, situačných analýz a teoretických záverov. Podnikateľom a manažérom pomôže odhaliť mnohé súvislosti, ktoré zohrávajú dôležitú úlohu v podnikaní, hlavne v oblasti medziľudských vzťahov. Pomôže im pri identifikácii a riešení etických problémov a dilem, ktoré sú pre naše pomery také typické. Prednosťou knihy je aj bohatá anotačná bibliografia, ako aj zoznam pracovísk zaoberajúcich sa podnikateľskou etikou.