Autor: Jakub Berčík
Vydavateľstvo: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre 2023
EAN: 9788055227078
Predkladaná vysokoškolská učebnica je jedným z výstupov projektu KEGA č. 030SPU-4/2021 Implementácia nových technológií v obsahovej inovácii predmetu E-obchodovanie v oblasti užívateľskej skúsenosti (UX) a rozhrania (UI). Publikácia pozostáva zo sedemnástich kapitol, ktoré spoločne poskytujú komplexný pohľad na predmetnú problematiku.
čítať viacZatiaľ ste si u nás nepozreli iné produkty.
Predkladaná vysokoškolská učebnica je jedným z výstupov projektu KEGA č. 030SPU-4/2021 Implementácia nových technológií v obsahovej inovácii predmetu E-obchodovanie v oblasti užívateľskej skúsenosti (UX) a rozhrania (UI). Publikácia pozostáva zo sedemnástich kapitol, ktoré spoločne poskytujú komplexný pohľad na predmetnú problematiku.
Vysokoškolská uþebnica je určená najmä pre:
- študentov Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre, študijného programu Agrárny obchod a marketing na Fakulte ekonomiky a manažmentu
- študentov ďalších rovnomenných i príbuzných odborov,
- ostatných poslucháčov rôznych vzdelávacích manažérskych, marketingových a príbuzných odvetví,
- vedecko-výskumných pracovníkov a ostatných odborníkov, ktorí sa zaoberajú problematikou E-podnikania a E-obchodovania, ako aj vplyvu informačno-komunikačných technológií na marketingové aktivity podniku,
- marketingových pracovníkov rôznych podnikov,
- riadiacich pracovníkov a manažérov na rôznych úrovniach riadenia,
- čitateľov, ktorých zaujíma daná problematika