0

Knihy

Manažment cieľových miest cestovného ruchu

Manažment cieľových miest cestovného ruchu

Autor: Tomáš Gajdošík, Ľubica Šebová
Vydavateľstvo: Belianum 2020
EAN: 9788055717104

Cieľové miesta (destinácie) cestovného ruchu si uvedomujú nevyhnutnosť strategického prístupu s cieľom zvyšovať svoju udržateľnosť a konkurencieschopnosť. Manažment cieľového miesta (destinačný manažment) predstavuje stratégiu spolupráce, ktorá má zabezpečiť udržateľný rozvoj cestovného ruchu a úspech cieľového miesta na globálnom konkurenčnom trhu.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Manažment cieľového miesta cestovného ruchu

Manažment cieľového miesta cestovného ruchu

Marian Gúčik a kol.

Dali-BB 2012 19,49 €
Manažment cestovného ruchu

Manažment cestovného ruchu

Marian Gúčik a kol.

Dali-BB 2010 16,05 €
Praktikum z kontrolingu podnikov cestovného ruchu

Praktikum z kontrolingu podnikov cestovného ruchu

Ľubica Šebová, Izabela Lazurová

Belianum 2023 9,64 €
Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Cieľové miesta (destinácie) cestovného ruchu si uvedomujú nevyhnutnosť strategického prístupu s cieľom zvyšovať svoju udržateľnosť a konkurencieschopnosť. Manažment cieľového miesta (destinačný manažment) predstavuje stratégiu spolupráce, ktorá má zabezpečiť udržateľný rozvoj cestovného ruchu a úspech cieľového miesta na globálnom konkurenčnom trhu. Cieľom publikácie je sprostredkovať základné informácie o manažmente cieľových miest cestovného ruchu s aplikáciou na slovenské a zahraničné podmienky. Obsah publikácie tvoria tri časti. Prvá časť je zameraná na osobitosti manažmentu cieľového miesta cestovného ruchu. Druhá časť je venovaná manažérskej organizácii a jej úlohám v manažmente cieľového miesta. Tretia časť poukazuje na uplatňovanie manažmentu cieľových miest na Slovensku a v zahraničí, venuje sa trendom v manažmente cieľových miest cestovného ruchu a jeho budúcnosti. Publikácia je určená najmä študentom študijného programu Cestovný ruch, ako aj zamestnancom manažérskych organizácií. Zvládnutie problematiky predpokladá základné vedomosti z manažmentu a marketingu podnikov.

VYDAVATEĽSTVO Belianum
ROK VYDANIA 2020
ISBN 978-80-557-1710-4
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 178
VÄZBA mäkká
ROZMER -
HMOTNOSŤ -

Ďalšie tituly od autora Tomáš Gajdošík, Ľubica Šebová

Manažment cieľových miest cestovného ruchu

Manažment cieľových miest cestovného ruchu

Tomáš Gajdošík, Ľubica Šebová

15,48 € Belianum 2020