0

Knihy

Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií

Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií

Autor: Jarmila Šalgovičová, Jana Urdziková
Vydavateľstvo: Vydavaťeľstvo STU 2012
EAN: 9788022737326

Cieľom vysokoškolskej učebnice je preklenúť momentálny nedostatok aktuálnych a zároveň koncentrovaných informácií a poznatkov z problematiky, ktorá veľmi úzko súvisí s kvalitou produkcie a manžérstvom organizácie.

čítať viac

Pozreli ste si

Zatiaľ ste si u nás nepozreli iné produkty.

Dostupnosť:
Dodanie 1 až 7 dní

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

6,16 € Bežná cena 6,70 €
 

Viac o knihe

Cieľom vysokoškolskej učebnice je preklenúť momentálny nedostatok aktuálnych a zároveň koncentrovaných informácií a poznatkov z problematiky, ktorá veľmi úzko súvisí s kvalitou produkcie a manžérstvom organizácie. Umožňuje zvládnuť jednotnú terminológiu, podstatu a prvky unifikovaného právneho režimu ochrany spotrebiteľov i činností súvisiacich s manažérstvom reklamácií a organizáciách i problematiku v Európskej únii a v Slovenskej republike.

Publikácia je využiteľná jednak pre študečntov inžinierskeho a doktorandského študijného programu v študijnom odbore Kvalita produkcie, ale rovnako môže poskytnúť cenné a v praxi využiteľné informácie aj študentom iných manažérskych aj technických študijných programov.....

VYDAVATEĽSTVO Vydavaťeľstvo STU
ROK VYDANIA 2012
ISBN 978-80-227-3732-6
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 139
VÄZBA mäkká
ROZMER 248 × 175 mm
HMOTNOSŤ -

Ďalšie tituly od autora Jarmila Šalgovičová, Jana Urdziková

Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií

Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií

Jarmila Šalgovičová, Jana Urdziková

6,16 € Vydavaťeľstvo STU 2012