0

Knihy

Slovenské ovčiarstvo a moderný marketing: tradícia, kvalita, zážitok

Slovenské ovčiarstvo a moderný marketing: tradícia, kvalita, zážitok

Autor: Elena Horská, Ľudmila Nagyová, Alena Dubcová
Vydavateľstvo: Slovenské pedagogické nakladateľstvo 2023
EAN: 9788055226613

Dostáva sa Vám do rúk vedecká monografia, ktorá ponúka vzácne prepojenie tradiþného odvetvia poĐnohospodárskej prvovýroby, ktorým je ovþiarstvo s modernými marketingovými prístupmi komunikácie tradiþných hodnôt, kvality a lokálnej kultúry.

čítať viac

Pozreli ste si

Zatiaľ ste si u nás nepozreli iné produkty.

Dostupnosť:
Dodanie 1 až 7 dní

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

8,41 € Bežná cena 9,35 €
 

Viac o knihe

Dostáva sa Vám do rúk vedecká monografia, ktorá ponúka vzácne prepojenie tradiþného odvetvia poĐnohospodárskej prvovýroby, ktorým je ovþiarstvo s modernými marketingovými prístupmi komunikácie tradiþných hodnôt, kvality a lokálnej kultúry.

Predkladaná monografia sumarizuje niekoĐkoroþný výskum, zameraný na skúmanie socio-ekonomických a kvalitatívnych faktorov vplývajúcich na výrobu a spotrebu mlieka a syrov, ktorého výsledky a závery smerujú aj do revitalizácie výroby a predaja ovþieho mlieka a syrov s využitím nových postupov, procesov a vnímania spotrebiteĐských požiadaviek súþasného spotrebiteĐa (projekt APVV-16-0244 Kvalitatívne faktory vplývajúce na výrobu a spotrebu mlieka a syrov).

VYDAVATEĽSTVO Slovenské pedagogické nakladateľstvo
ROK VYDANIA 2023
ISBN 978-80-552-2661-3
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 120
VÄZBA mäkká
ROZMER 240 × 170 mm
HMOTNOSŤ 221 g

Ďalšie tituly od autora Elena Horská, Ľudmila Nagyová, Alena Dubcová

Slovenské ovčiarstvo a moderný marketing: tradícia, kvalita, zážitok

Slovenské ovčiarstvo a moderný marketing: tradícia, kvalita, zážitok

Elena Horská, Ľudmila Nagyová, Alena Dubcová

8,41 € Slovenské pedagogické nakladateľstvo 2023