0

Knihy

Oznam:
V sobotu a nedeľu (21.12. a 22.12.) - OTVORENÉ - knihkupectvo Pergamen 9-12 hod., knihkupectvo Academia 14-17 hod. Info k dodaniu tovaru kuriérskou spoločnosťou DPD a Slovenskou poštou z tovaru, ktorý je u dodávateľa. Viac info →.

Úvod do štúdia mediálnych produktov

Úvod do štúdia mediálnych produktov

Autor: Slavka Pitoňáková
Vydavateľstvo: EDIS-vydavateľstvo 2021
EAN: 9788055418346

Vysokoškolská učebnica prináša syntetizujúci pohľad na rozsiahlu problematiku mediálnych produktov a v istých ohľadoch dopĺňa nedostatok študijnej literatúry orientovanej na otázky mediálnej produkcie.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Úvod do studia civilního procesu

Úvod do studia civilního procesu

Josef Vrabec; Jan Bajura; Josef Salač

WOLTERS KLUWER SK 2024 18,71 €
Úvod do studia občanského práva

Úvod do studia občanského práva

Vladimír Plecitý; Josef Salač; Jan Bajura

WOLTERS KLUWER SK 2024 34,23 €
Úvod do studia politiky

Úvod do studia politiky

Miroslav Novák

Univerzita Karlova 2023 34,16 €
Úvod do studia historie

Úvod do studia historie

František Stellner

Univerzita Karlova 2023 20,79 €
Dostupnosť:
Dodanie 1 až 7 dní

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

26,03 €
 

Viac o knihe

Vysokoškolská učebnica prináša syntetizujúci pohľad na rozsiahlu problematiku mediálnych produktov a v istých ohľadoch dopĺňa nedostatok študijnej literatúry orientovanej na otázky mediálnej produkcie. Publikácia je prioritne určená študentom študijného odboru mediálne a komunikačné štúdiá, špecificky študentom študijného programu mediamatika a kultúrne dedičstvo, ktorí majú vo svojich učebných plánoch vyčlenený priestor aj pre predmety orientované na oblasť mediálnych a komunikačných štúdií, čo vyplýva aj z čoraz nástojčivejšej potreby kvalitnej prezentácie a propagácie kultúrneho dedičstva. Obsah tvorí súbor a výklad poznatkov k osnovým aspektom kľúčových tém, postupne sú predstavené pojmy, teórie aj procesy týkajúce sa sveta médií, často s krátkym historickým exkurzom alebo, naopak, s prepojením na aktuálne dianie. Kompozičné členenie na 12 kapitol korešponduje s typickým rozsahom semestrálneho kurzu predmetu mediálna produkcia. Súčasťou každej kapitoly je súbor odporúčaných úloh a tiež odporúčaný film súvisiaci s témou, pomáhajúci pochopeniu problematiky.

VYDAVATEĽSTVO EDIS-vydavateľstvo
ROK VYDANIA 2021
ISBN 978-80-554-1834-6
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 154
VÄZBA tvrdá
ROZMER 250 × 175 mm
HMOTNOSŤ 435 g

Ďalšie tituly od autora Slavka Pitoňáková

Úvod do štúdia mediálnych produktov

Úvod do štúdia mediálnych produktov

Slavka Pitoňáková

26,03 € EDIS-vydavateľstvo 2021