0

Knihy

Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi

Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi

Autor: Zdenka Musová
Vydavateľstvo: Belianum 2020
EAN: 9788055716787

Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne hľadiská. Jeho súčasťou je aj dobročinný marketing (z angl.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne hľadiská. Jeho súčasťou je aj dobročinný marketing (z angl. cause related marketing) inovatívny marketingový prístup, ktorý zaujímavým spôsobom podporuje partnerstvá medzi podnikateľskými subjektmi a neziskovými organizáciami s cieľom podporovať dobrú vec a zároveň dosahovať vlastné ekonomické aj neekonomické ciele. Vedecká monografia ucelene prezentuje výsledky dlhodobého skúmania vnímania zodpovedného správania podnikov spotrebiteľmi, s dôrazom na rôzne aspekty dobročinného marketingu. Prináša aj návrhy možností intenzívnejšieho využívania dobročinného marketingu v podnikovej praxi, ako aj v neziskových organizáciách na Slovensku.

VYDAVATEĽSTVO Belianum
ROK VYDANIA 2020
ISBN 978-80-557-1678-7
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 136
VÄZBA mäkká
ROZMER 210 × 150 mm
HMOTNOSŤ -

Ďalšie tituly od autora Zdenka Musová