Novinka na trhu druháckych pracovných zošitov v maďarskom jazyku pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero, je súčasťou série troch pracovných zošitov pre 2. ročník ZŠ spracovaných podľa iŠVP. Pracovné zošity sú napísané tak, aby spĺňali požiadavky štátneho vzdelávacieho programu.
Novinka na trhu druháckych pracovných zošitov v maďarskom jazyku pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero, je súčasťou série troch pracovných zošitov pre 2. ročník ZŠ spracovaných podľa iŠVP. Pracovné zošity sú napísané tak, aby spĺňali požiadavky štátneho vzdelávacieho programu.
Novinka na trhu druháckych pracovných zošitov v maďarskom jazyku pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero, je súčasťou série troch pracovných zošitov pre 2. ročník ZŠ spracovaných podľa iŠVP. Pracovné zošity sú napísané tak, aby spĺňali požiadavky štátneho vzdelávacieho programu.
Upravený pracovný zošit od Berovcov, ktorý je zárukou kvalitnej prípravy žiaka na prvú náročnú skúšku jeho života - Testovanie 9. V spolupráci s odborníkmi na testovanie sme prepracovali úspešný pracovný zošit Testovanie 9 tak, aby zodpovedal súčasným nárokom, ktoré kladie testovanie na deviatakov.
Pracovný zošit od Berovcov, je súčasťou súboru troch pracovných zošitov pre 4. ročník základnej školy spracovaných podľa inovovaného Štátneho vzdelávacieho programu. Zošity koncepčne a plynulo nadväzujú na zošity pre 1., 2. a 3. ročník základnej školy od tejto autorskej dvojice.
Nový pracovný zošit od Berovcov, je súčasťou súboru troch pracovných zošitov pre 4. ročník základnej školy spracovaných podľa inovovaného Štátneho vzdelávacieho programu. Zošity koncepčne a plynulo nadväzujú na zošity pre 1., 2. a 3. ročník základnej školy od tejto autorskej dvojice.
Obľúbený pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero spracovaný v súlade s iŠVP je súčasťou série dvoch pracovných zošitov a jednej učebnice, ktorá je zárukou zvládnutia učiva a systematickej prípravy na Testovanie 9. Pracovný zošit obsahuje množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje.
Obľúbený pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero spracovaný v súlade s iŠVP je súčasťou série dvoch pracovných zošitov a jednej učebnice, ktorá je zárukou zvládnutia učiva a systematickej prípravy na Testovanie 9. Pracovný zošit obsahuje množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje.
Obľúbený pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero spracovaný v súlade s iŠVP je súčasťou série dvoch pracovných zošitov a jednej učebnice, ktorá je zárukou zvládnutia učiva a systematickej prípravy na Testovanie 9. Pracovný zošit obsahuje množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje.
Obľúbený pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero spracovaný v súlade s iŠVP je súčasťou série dvoch pracovných zošitov a jednej učebnice, ktorá je zárukou zvládnutia učiva a systematickej prípravy na Testovanie 9. Pracovný zošit obsahuje množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje.
Obľúbený pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero spracovaný v súlade s iŠVP je súčasťou série dvoch pracovných zošitov a jednej učebnice, ktorá je zárukou zvládnutia učiva a systematickej prípravy na Testovanie 9. Pracovný zošit obsahuje množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje.
Obľúbený pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero spracovaný v súlade s iŠVP je súčasťou série dvoch pracovných zošitov a jednej učebnice, ktorá je zárukou zvládnutia učiva a systematickej prípravy na Testovanie 9. Pracovný zošit obsahuje množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje.
Obľúbený pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero spracovaný v súlade s iŠVP je súčasťou série dvoch pracovných zošitov a jednej učebnice, ktorá je zárukou zvládnutia učiva a systematickej prípravy na Testovanie 9. Pracovný zošit obsahuje množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje.
Obľúbený pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero spracovaný v súlade s iŠVP je súčasťou série dvoch pracovných zošitov a jednej učebnice, ktorá je zárukou zvládnutia učiva a systematickej prípravy na Testovanie 9. Pracovný zošit obsahuje množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje.
Obľúbený pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero spracovaný v súlade s iŠVP je súčasťou série dvoch pracovných zošitov a jednej učebnice, ktorá je zárukou zvládnutia učiva a systematickej prípravy na Testovanie 9. Pracovný zošit obsahuje množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje.
Obľúbený pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero spracovaný v súlade s iŠVP je súčasťou série dvoch pracovných zošitov a jednej učebnice, ktorá je zárukou zvládnutia učiva a systematickej prípravy na Testovanie 9. Pracovný zošit obsahuje množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje.
Pracovný zošit od Berovcov, je súčasťou súboru troch pracovných zošitov pre 4. ročník základnej školy spracovaných podľa inovovaného Štátneho vzdelávacieho programu. Zošity koncepčne a plynulo nadväzujú na zošity pre 1., 2. a 3. ročník základnej školy od tejto autorskej dvojice.
Nový pracovný zošit od Berovcov, je súčasťou súboru troch pracovných zošitov pre 3. ročník základnej školy spracovaných podľa inovovaného Štátneho vzdelávacieho programu. Zošity koncepčne a plynulo nadväzujú na zošity pre 1. a 2. ročník základnej školy od tejto autorskej dvojice.
Pracovný zošit od Berovcov, je súčasťou súboru troch pracovných zošitov pre 3. ročník základnej školy spracovaných podľa inovovaného Štátneho vzdelávacieho programu. Zošity koncepčne a plynulo nadväzujú na zošity pre 1. a 2. ročník základnej školy od tejto autorskej dvojice.
Novinka na trhu druháckych pracovných zošitov pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero, je súčasťou série troch pracovných zošitov pre 2. ročník ZŠ spracovaných podľa iŠVP. Pracovné zošity sú napísané tak, aby spĺňali požiadavky štátneho vzdelávacieho programu. Autori pri tvorbe a zostavovaní úloh vychádzali zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia.