Ľudský mozog, centrum nervového systému, má nadpriemernú kapacitu, ale to ešte nie je automaticky zárukou pre nadpriemernú kvalitu myslenia. Kvalitné myslenie je závislé od komplexného poznania, ako povedal G. S. Altschuller, ktorý vyvinul základy Teoriya Resheniya Izobretatelskikh Zadatch (TRIZ), tzv. teóriu riešenia vynálezu.
Vo vysokoškolskej učebnici Prášková metalurgia sú zhrnuté základné poznatky o problematike výroby práškov, ich tvárnení a spekaní. Publikácia je prednostne určená pre poslucháčov denného štúdia druhého stupňa vysokoškolského štúdia, no s úspechom ju môžu používať aj pracovníci z praxe.
Vysokoškolská učebnica je piata časť päťdielneho súboru vysokoškolských učebníc venovaných riešeniu problémov z prenosu tepla. Kniha nadväzuje na teoretickú učebnicu Prenos tepla, vydanú v roku 2011, na cvičebnicu Prenos tepla Príklady, 1. časť Vedenie tepla, vydanú v roku 2014, na cvičebnicu Prenos tepla Príklady, 2.
Príručka Slovenský jazyk, cvičenia pre 2., 3. a 4. ročník základných škôl je pomôcka na precvičovanie učiva.
Cieľom edukačného pracovného zošita je podporiť charakter Štátneho vzdelávacieho programu: Vzdelávaciu oblasť - Jazyk a komunikácia. Edukačný pracovný zošit má slúžiť ako pomôcka pri rozvíjaní komunikačných schopností vo všetkých jazykových rovinách.
Učebný text je doplnkovou publikáciou na predmet &inovácie, určené pre študentov I. ročníka Strojníckej fakultu.
Knižná publikácia Základy kybernetickej bezpečnosti vznikla z dôvodu veľmi aktuálnej témy akou je problém bezpečnosti informačných a komunikačných technológií doplnením prvého vydania knižnej publikácie Úvod do kybernetickej bezpečnosti. Dielo je zostavené doplnením a dopracovaním knižných publikácií autora najmä v oblasti aplikovanej kryptografie a bezpečnosti.
Záujem o životné prostredie mnohé organizácie prejavujú aj dobrovoľne. Môže sa prejavovať napr. údržbou verejnej zelene, estetických prvkov vonkajšieho prostredia (sochy, fontány) alebo prvkov občianskej vybavenosti (lavičky, čakárne, a podobne) v zázemí organizácie.
Vysokoškolská učebnica
Cieľom edukačného pracovného zošita je podporiť charakter Štátneho vzdelávacieho programu: Vzdelávaciu oblasť - Matematika a práca s informáciami.
Dieťa sa vzdeláva z prírody, spoločenského prostredia, zdravia, časových vzťahov, environmentálnej výchovy a iných oblastí. Pracovný zošit je zostavený tak, aby vzbudzoval u dieťaťa záujem a prirodzenú zvedavosť.
Cieľom edukačného pracovného zošita je podporiť charakter Štátneho vzdelávacieho programu: Vzdelávaciu oblasť - Matematika a práca s informáciami.